Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du klarer ikke catche han hvis han glemmer det da? Det hadde vært drit kult! Evt sette opp noe kamera.

 

Litt mer on-topic så prøver han nok bare å få litt makt over deg, og vil "plage" deg. Jeg hadde rett og slett ikke brydd meg så mye om det, men likevel fått det til en rutine siden jeg liker at skapene er lukket i mitt hjem (dog ikke sååå ille som stefaren din).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Sån er bare stefarer, har selv bodd med en fyr med samme tendenser, alt fra og løfte opp stekepannen når jeg stekte kjøttdeig fra og børste støvet av brødfjøla.

Problemet med steforeldre er at de irriterer seg så i det helvete over det og blir dritsur over disse små tingene.

 

Da bruker jeg og gjøre som Kakeshoma sier dra til helvete eller hold kjeften på deg, heldigvis ble mamma skilt for mange år siden ;)

 

Ste foreldre har som vanlig store problemer som de har fra forrige familier.

 

Kan bare kjenne blodet koke over når jeg tenker at vi måtte dele hus med denne personen fra jeg var liten til jeg flyttet ut

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

1. Stefaren har antakelig ikke et psykisk problem. Han er nok bare veldig pertentlig. Faren min og stemora mi var/er også sånn da jeg bodde hjemme. Forskjellen var at det ikke gjaldt skapdører, men andre småting som at gresset ikke var godt nok klippet, det var noe som var feil da jeg hadde måket, det lå bødsmuler på kjøkkenbenken eller det var møkkete for langt inn i gangen. Det sistnevnte var det verste. Vi hadde en ganske stor gang som man må går gjennom for å komme fra stua til kjøkkenet og omvendt. For å komme til skohylla og klesskapet må man gå noen skritt inn i gangen. Jeg og brødrene mine måtte ta av oss skoa rett innenfor døra og bære dem helt inn i gangen. Når vi skulle ut, måtte vi bære dem til døra og ta dem på oss der. Det eneste som hjalp for meg, var å flytte ut.

 

2. Det er ikke vanlig å ha vansker med å sove når det er fullmåne, ikke noe vanligere enn ved halv- og nymåne, for eksempel. Unntak er kanskje hvis man er en varulv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...