Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt googling viser at dette (mangelnde varsellys) er et kjent problem, for meg virket det å slå av stamina mode. Skal visstnok hjelpe å ta en "Fabrikkinstilling" *uten* backup. :ohmy: Men hva mister jeg da? Må jeg kjøpe wordfeud på nytt? :roll:

 

Alt mistes, men alt du kjøper følger kontoen din hos google. Dette gjelder t.o.m ved bytte av mobil.

Synkroniser kontakter først eller legg dem på sim-kort.

Lenke til kommentar

Litt googling viser at dette (mangelnde varsellys) er et kjent problem, for meg virket det å slå av stamina mode. Skal visstnok hjelpe å ta en "Fabrikkinstilling" *uten* backup. :ohmy: Men hva mister jeg da? Må jeg kjøpe wordfeud på nytt? :roll:

 

Funket å ta av Stamina Mode her og, men hjalp derimot ikke å ta recovery uten backup på min enhet.

Lenke til kommentar

Spørsmål som kanskje noen med telefonen kan svare på.

 

Hvordan fungerer hodetelefonutgangen med headsett fra Beats og Monster med control-talk?

 

På HTC telefoner har ikke dette vært noe problem, men på Sony Ericsson Xperia pro og Xperia mini pro kan jeg ikke bruke disse. Noen med noe erfaring rundt om de nå er mer standardisert eller ikke?

Lenke til kommentar

Fikk et av dekslene jeg bestilte på eBay i dag. Passformen var kjempebra! :) Angående headset vet jeg ikke noe annet enn at jeg kan anbefale Jabra Street 2. Vil tro det går an å putte alle headset inn i dette.

 

Er det mikrofon på det headsettet? Er den isåfall bra?

Lenke til kommentar

For de av dere som ikke har fått det med seg, så lønner det seg å enten sette på plasfilmen som kommer med telefonen, eller kjøpe en plasfilm å legge utenpå. Sony har lagt på en "Anti Shatter" film som IKKE er ripesikker, noe jeg allerede ser på min telefon. Ingen alvorlige riper, men jeg har bestilt meg et sett med ZAGG film både foran og bak.

 

Ellers så er det en god del som har revet av den Anti Shatter filmen på xda forumet, da kommer man nedpå glasset, men Sony logoen forsvinner. Men looken blir visstnok mye bedre.

 

Att Sony har lagt på en slik film er helt idiotisk spør du meg, du må da altså ha 2 lag plastfilmer utenpå telefonen for å få den ripesikker og knuse sikker.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Anbefaler dere å kjøpe en bluetooth-dongel lik denne. Har den selv og den kan kombineres med hvilket som helst headsett. Fungerer fint opp mot spotify og lyden er bra. Slipper å åpne dekselet på telefonen for å høre på musikk og ledningen blir mindre i veien siden du kan feste denne hvor du vil.

 

Genial på trening!

 

Edit: Denne kan kjøpes fra Norge og er billigere.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd, passformen i hånden er det eneste som irriterer meg. Overraskende god lyd i proppene som fulgte med, annet enn dette leverer kamera og skjerm bra! Kajpp og flott, må bare skaffe meg noe beskyttelse til den, fløler om den går i bakken er det game over...

Lenke til kommentar

Hmmm... Sony må levere Xperia Z med to helt forskjellige skjermer! Min er helt på trynet, den er ok når du ser helt rett på den - men fremdeles ikke i nærheten av nyere Samsung/HTC skjermer, blir det litt vinkel så blir alt utvasket og grå/hvitt. Jeg har ikke sett dårligere innsynsvinkel på en high end telefon på mange år. Jeg har også problemet med at notification led ikke fungerer, men det blir nok fikset med en liten oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...