Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Amir minna meg om han Øystein Wanoa (Googla) fra første sesong (2009). Virker litt mer oppegående enn resten. Men må passe meg, første episode er ikke ferdig en gang...

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Det derre "Paris Hilton"-konseptet er bare flaut. Herregud, hva er poenget?

Skrevet (endret)

Har samme problem som "jdmik" over her. Noen ideer? Når jeg prøver å spille av klippet "paradise hotel - premiere i kveld", får jeg bilde.

EDIT: GUESS WHAT?! Funker!

Endret av G27
Skrevet

Ser episoden har kommet på TV3Play nå, men når jeg forsøker å spille av så blir bare avspillingsvinduet helt svart. Tips?

Det virker etter et par minutter. Sikkert mange som prøver samtidig.

Skrevet

Var helt svart her og, men etter ett par minutter kvapp jeg som faen av at den begynte å spilles av automatisk. Skal prøve å bli kvitt reklamen før jeg spiller av noe som helst.

Skrevet

Var helt svart her og, men etter ett par minutter kvapp jeg som faen av at den begynte å spilles av automatisk. Skal prøve å bli kvitt reklamen før jeg spiller av noe som helst.

Her har du (og alle andre) en fin guide til hvordan man blir kvitt reklamen i enkelte nettlesere.

• Liker 1
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

3 av 41 brukere som tørr å vise at de leser i Paradise Hotel tråden, hehe.

Syns det var en ganske så kjedelig start. Håper noen driter seg ut imorgen. Beste hadde vært om en av blondinene klikker når de ryker ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...