Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du hatt sex med?


Anbefalte innlegg

(Ja, jeg har postet dette på kvinneforum også.)

 

Som jeg spurte i tittel.

Hvor mange har du hatt sex med siden du debuterte, og hvor gammel er du nå?

(er egentlig i hovedsak ute etter svar fra kvinner/jenter)

 

Jeg spør fordi jeg sitter her og setter litt spm. tegn over min egen seksualitet.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er glad i sex, men jeg er absolutt mest glad i å ha sex med dem jeg føler noe for. Mange av gangene har jeg følt meg ekkel og skitten etterpå, og det er en del av dem jeg har hatt sex med som jeg angrer på.

 

Jeg kan vel si at jeg er 22 år, og har nådd tallet 9 allerede. (11 om man skal regne med de jeg ikke har hatt vaginalt med, men oralt og slike ting). Jeg debuterte for 4 år siden. Kun 2 av disse har jeg vært sammen med, og 1 har jeg holdt lenge på med.

 

Burde jeg føle skam? Ikke at dette tallet skal lekkes hos folk i min krets, men jeg er likevel redd for at det tilfeldigvis gjør det, og at folk skal tenke dårlig om meg. Jeg er også redd for at gutter jeg i framtiden skal ha noe med å gjøre, vil syns dette er urovekkende. Anonym poster: 1fbf1bbd81a9056b30e2c55ef789874d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv nettopp blitt 20 år og har hatt ti partnere. Begynte som 17-åring, men synes egentlig ikke ti partnere på tre år er kjempemye. Faktisk kunne det fint vært flere. Nesten halvparten av disse ti er fra siste halvåret alene, noe som sannsynligvis skylder studentliv/ny by osv. I militæret fikk man seg jo ikke så mye.

 

Ser egentlig på det som veldig "tilfeldig" om man er jomfru eller ikke, og hvor mange/hvem man har hatt sex med.

 

Noen er ungkarer/kvinner og foretrekker å ikke binde seg til bare én, mens noen gjør. Noen liker ikke å ha sex i det hele tatt.

 

Skam trenger du uansett ikke å føle, så lenge du ikke player rundt da, det synes jeg er en uting. Anonym poster: 80a2797c89eef93f0daf694dbba1f0b6

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette slipper jeg å tenke på ettersom min seksualdrift er totalt fraværende. Er 21år og har hatt null omganger, og jeg håper at det fortsetter slik for evig og alltid. Det å være promiskuøs er under min verdighet.

 

Dersom noen føler seg truffet, så kan de bare gå å legge seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det å være promiskuøs er under min verdighet.

 

Man er ikke promiskuøs dersom man har hatt ett samleie.

 

Dersom noen føler seg truffet, så kan de bare gå å legge seg :)

 

Det skrives «gå og legge seg», din kvasi-intellektuelle tulling. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kjære deg lille venn, jeg har da ikke nevnt at man er promiskuøs etter å "hatt ett samleie".

 

En leksikalsk definisjon av "promiskuøs" er som følgende; Promiskuøs dvs å leve promiskuitet, som kommer fra latin og betyr å leve uten orden.

 

Jeg gjør oppmerksom på at det er ytringsfrihet, og dette er mine egne personlige meninger.

 

Dersom du har vært en gratis "hore", så ser jeg ned på deg :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg kan aldri ha det ettersom jeg føler ingen seksuell tiltrekning, og kan ikke bli "kåt". Derfor søker jeg heller ikke sex. Folk som meg er aseksuell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kjære deg, jeg har da ikke nevnt at man er promiskuøs etter å "hatt ett samleie".

 

Nei, så med andre ord så er ikke det å ha minst ett samleie "under din verdighet"…?

 

Dersom du har vært en gratis "hore", så ser jeg ned på deg :)

 

Det er ikke noe som heter "gratis hore".

Lenke til kommentar

Nei, du burde ikke føle skam! Det å ha sex er en naturlig del av vår mentale og fysiske helse, så kos deg!

 

Det har aldri vært naturlig for mennesker å parre seg som fisk, slanger og krokodiller gjør, ved å hoppe på hverandre og sperminere mange andre potensielle partnere.

 

Når noen har hatt dusinvis av partnere når de er knapt er myndige så lyser varsellampene både for IQ, selvrespekt og seksuelt overførbare sykdommer.

 

Det er ingenting naturlig eller sunt ved de psykologiske mekanismene som gjør at du ligger med alle du møter. Det er tvert imot både høyst unaturlig og usunt.

 

Jeg er som 32 år gammel mann ikke uerfaren selv. Jeg har vært med på litt av hvert i mitt voksne liv. Jeg dømmer ingen her moralsk, men jeg reagerer sterkt på tanken om at dette skal være normal og sunn oppførsel.

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ok. Noen føler seg åpenbart truffet :)Hore

 

Jeg har andre ting å bruke min verdifulle tid på enn en meningsløs semantikk diskusjon. Jeg forlater tråden og den blir automatisk ignorert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ok. Noen føler seg åpenbart truffet :)Hore

 

Jeg har andre ting å bruke min verdifulle tid på enn en meningsløs semantikk diskusjon. Jeg forlater tråden og den blir automatisk ignorert.

 

Haha, troll.

Lenke til kommentar

Det har aldri vært naturlig for mennesker å parre seg som fisk, slanger og krokodiller gjør, ved å hoppe på hverandre og sperminere mange andre potensielle partnere.

 

Når noen har hatt dusinvis av partnere når de er knapt er myndige så lyser varsellampene både for IQ, selvrespekt og seksuelt overførbare sykdommer.

 

Det er ingenting naturlig eller sunt ved de psykologiske mekanismene som gjør at du ligger med alle du møter. Det er tvert imot både høyst unaturlig og usunt.

 

Jeg er som 32 år gammel mann ikke uerfaren selv. Jeg har vært med på litt av hvert i mitt voksne liv. Jeg dømmer ingen her moralsk, men jeg reagerer sterkt på tanken om at dette skal være normal og sunn oppførsel.

 

Nå er det heller ikke normalt at man puler på alle man møter på, det har jeg heller aldri påstått. Men det å ha hatt flere seksuelle partnere i løpet av livet er helt normalt og har med biologi å gjøre.

 

Det at de som er i sine tidlige tenår prøver å oppføre seg som voksne er en annen problematikk.. alle, til og med tenåringer, fortjener ett godt seksualliv.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Det har aldri vært naturlig for mennesker å parre seg som fisk, slanger og krokodiller gjør, ved å hoppe på hverandre og sperminere mange andre potensielle partnere.

 

Når noen har hatt dusinvis av partnere når de er knapt er myndige så lyser varsellampene både for IQ, selvrespekt og seksuelt overførbare sykdommer.

 

Det er ingenting naturlig eller sunt ved de psykologiske mekanismene som gjør at du ligger med alle du møter. Det er tvert imot både høyst unaturlig og usunt.

 

Jeg er som 32 år gammel mann ikke uerfaren selv. Jeg har vært med på litt av hvert i mitt voksne liv. Jeg dømmer ingen her moralsk, men jeg reagerer sterkt på tanken om at dette skal være normal og sunn oppførsel.

 

Deg om det. For meg handler det ikke om biologi eller å føre slekten videre. Det er godt og morsomt og sundt! Hvorfor skal man ikke ha sex så ofte man finner en partner man vil ha det med, er spørsmålet mitt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...