Gå til innhold

Nå er denne historisk


Anbefalte innlegg

Norske oversettelsen av Gangnam Style av koreanske artisten Psy.

 

Gangnam stil

En jente som er varm og human i løpet av dagen

En stilig jente som vet hvordan man skal nyte friheten av en kopp kaffe

En jente hvis hjerte blir varmere når natten kommer

En jente med den slags vri

Jeg er en fyr

En fyr som er så varm som du i løpet av dagen

En fyr som shotter hans kaffe før den igjen kjøles ned

En fyr som hjerte brister når natten kommer

Den slags fyr

Vakker, elskelig

Ja du, hei, ja du, hei

Vakker, elskelig

Ja du, hei, ja du, hei

Nå la oss danse til siste slutt

Oppa er Gangnam stil - Gangnam stil

Er Oppa Gangnam stil - Gangnam stil

Er Oppa Gangnam stil

Åh Sexy Dame er Oppa Gangnam stil

Åh Sexy Dame åh åh åh åh

En jente som synes rolig, men spiller når hun spiller

En jente som setter hennes hår ned når rett tid kommer

En jente som dekker seg selv, men er mer sexy enn en jente som viser alt

En sånn sensuell jente

Jeg er en fyr

En fyr som virker rolig, men spiller når han spiller

En fyr som blir helt gal når rett tid kommer

En fyr som har svulmende ideer snarere enn muskler

Den slags fyr

Vakker, elskelig

Ja du, hei, ja du, hei

Vakker, elskelig

Ja du, hei, ja du, hei

Nå la oss danse til siste slutt

Oppa er Gangnam stil - Gangnam stil

Er Oppa Gangnam stil - Gangnam stil

Er Oppa Gangnam stil

Åh Sexy Dame er Oppa Gangnam stil

Åh Sexy Dame åh åh åh åh

På toppen av den løpende mannen er den flygende mannen, Baby Baby

Jeg er en mann som vet en ting eller to

På toppen av den løpende mannen er den flygende mannen, Baby

Jeg er en mann som vet en ting eller to

Du vet hva jeg sier

Oppa er Gangnam stil

Åh Sexy Dame, er Oppa Gangnam stil

Åh Sexy Dame åh åh åh åh

 

Mange fryktet hva som ville skjedd da hoved videoen som ble lagt ut av Psy 15. juli 2012 på hans egen YouTube kanal. passerte milliarden på selveste dommedagen som var 21. desember som spådd mange uker på forhånd. Grunnen var at Nostradamus skrev i 1503 at det ville komme en svært verdensberømt dansende hest i morgensolens rike og sette i gang dommedag da den dansende hesten ble fulgt av 9 sirkler som i tallverdi betydde 1 000 000 000 / milliard. Det eneste som ikke stemte var at verden ikke gikk under 21. desember likevel, ellers hadde Nostradamus veldig rett med det han spådde i 1503. En hel rekke ting Nostradamus

spådde har faktisk skjedd så YouTube firmaet, artisten Psy og gigantiske mengder med millioner av YouTube brukere fulgte svært spent med på hva som kunne skjedd fredagen for 1 uke siden. Noen som vet hvor man finner boken om Nostradamus på nettet. Et TV selskap sendte i høst en 2 timers dokumentar om ham som også er på DVD / Blu-Ray.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk sett varianten som er Minecraft basert.Fantastisk mye bedre enn orginalen med god tekst også.Men PSY versjonen tror jeg ikke at jeg har sett.

 

Skyrim versjonen ble lagt ut som bonus til spillet i høst. Ustyrtelig morsom versjon som også kan ses på YouTube. Ellers er versjonen med Barack Obama helt fantastisk bra. Nå har også NASA kastet seg på med sin egen utgave. Det finnes flere hundre ulike utgaver på YouTube og mye er bra. BBC Radio sin bra opplesning med behagelig innlevelse av den engelske teksten er helt fantastisk poetisk å høre på.

Lenke til kommentar

Mange fryktet hva som ville skjedd da hoved videoen som ble lagt ut av Psy 15. juli 2012 på hans egen YouTube kanal. passerte milliarden på selveste dommedagen som var 21. desember som spådd mange uker på forhånd. Grunnen var at Nostradamus skrev i 1503 at det ville komme en svært verdensberømt dansende hest i morgensolens rike og sette i gang dommedag da den dansende hesten ble fulgt av 9 sirkler som i tallverdi betydde 1 000 000 000 / milliard. Det eneste som ikke stemte var at verden ikke gikk under 21. desember likevel, ellers hadde Nostradamus veldig rett med det han spådde i 1503.

 

1. Nostradamus var født i 1503. Hvordan kunne han da spå samme året han var født? http://en.wikipedia.org/wiki/Nostradamus

 

2. Hvordan forklarer du denne forumtråden fra 28 november 2012 der de sier at et slikt qoute ikke er å finne på google? http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2064952/pg1

 

3. Hvordan kan det ha seg at selv om brukeren som startet tråden sier " I was having fun, that is all it is." når han blir konfrontert med at qoutet ikke var å finne på google?

 

4. Tror du det kan være en øreliten sjanse for at du her bare har trodd blindt på noe som noen har fortalt deg? Eventuelt noe du har funnet på internett? Så kommer du her og presenterer det som fakta uten å sjekke kilder først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Nostradamus var født i 1503. Hvordan kunne han da spå samme året han var født? http://en.wikipedia....iki/Nostradamus

 

2. Hvordan forklarer du denne forumtråden fra 28 november 2012 der de sier at et slikt qoute ikke er å finne på google? http://www.godlikepr...sage2064952/pg1

 

3. Hvordan kan det ha seg at selv om brukeren som startet tråden sier " I was having fun, that is all it is." når han blir konfrontert med at qoutet ikke var å finne på google?

 

4. Tror du det kan være en øreliten sjanse for at du her bare har trodd blindt på noe som noen har fortalt deg? Eventuelt noe du har funnet på internett? Så kommer du her og presenterer det som fakta uten å sjekke kilder først?

 

Nice burn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har samme syn. Men de populær sangene er det ikke lenge. Hvem husker sånne sanger fra 2008 liksom? Mens de riktige sangene fortsat huskes og er kjente, og da kan man gå tilbake til 70 tallet.

 

Jeg kommer meg ikke unna de populær sangene da, men de hører man litt og blir lei med en gang.

 

Det er nok flest tennårings jenter som hører sånn type musikk, men etterhvert som man blir eldre går man nok over til den riktige musikken. Det gir en mye mere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har samme syn. Men de populær sangene er det ikke lenge. Hvem husker sånne sanger fra 2008 liksom? Mens de riktige sangene fortsat huskes og er kjente, og da kan man gå tilbake til 70 tallet.

 

Jeg kommer meg ikke unna de populær sangene da, men de hører man litt og blir lei med en gang.

 

Det er nok flest tennårings jenter som hører sånn type musikk, men etterhvert som man blir eldre går man nok over til den riktige musikken. Det gir en mye mere.

 

Hvem husker sanger fra 78 liksom? Sikkert mange, det er sikkert ihvertfall 20 sanger fra 78 de fleste kjenner igjen, akkurat som det sikkert er 20 sanger fra 08 de fleste kjenner igjen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvem husker sanger fra 78 liksom? Sikkert mange, det er sikkert ihvertfall 20 sanger fra 78 de fleste kjenner igjen, akkurat som det sikkert er 20 sanger fra 08 de fleste kjenner igjen.

 

AtW

 

Hmm, ja, nå tenkte jeg ikke bare 70 tallet, men at man kan gå helt tilbake til 70tallet og enda lengre. De sangene er over 40-50 år gamle og huskes. La oss nå se hvor mange av de "populær" sangene som huskes om 40år.

 

Kanskje noen 08 sanger fortsatt henger igjen, men de er allerede på vei i glemmeboken.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Hmm, ja, nå tenkte jeg ikke bare 70 tallet, men at man kan gå helt tilbake til 70tallet og enda lengre. De sangene er over 40-50 år gamle og huskes. La oss nå se hvor mange av de "populær" sangene som huskes om 40år.

 

Kanskje noen 08 sanger fortsatt henger igjen, men de er allerede på vei i glemmeboken.

 

Tipper ca like mange som av de fra 70-tallet. Om ikke flere. 70-tallet var fullt av drit, noe huskes 40 år senere, 00-tallet var fullt av drit, noe vil huskes 40 år senere.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper ca like mange som av de fra 70-tallet. Om ikke flere. 70-tallet var fullt av drit, noe huskes 40 år senere, 00-tallet var fullt av drit, noe vil huskes 40 år senere.

 

AtW

 

Når man snakker sanger generellt er jeg enig. Men når man ser hvilke sanger fra 70-80 tallet som huskes så er det ikke mange sånne "populærsanger". Det er heller ikke sånne JB, PSY osv, som blir husket om 40 år. (De blir kanskje husket litt av dem som hørte på dem i barndommen sin, men ikke den kommende generasjon.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...