Gå til innhold

få en pump til å vare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. har dere noen gode tips til hvordan man får pumpen til å vare lenger? Er julaften i morgen,og dermed skjorte... må ha pump når man har på skjorte. skal trene rett før jeg har den på meg, men hvordan får jeg pumpen til å vare hele kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tror ikke den hjelper når du er feit? da har du nok ikke helt peiling på hva du snakker om, gutt

er foresten ikke så feit har 15-20% fett med 46cm biceps , med pump øker den fort til 48-49

Skrevet

Lenge sia ej he sett så dårleg trolling tbh...

Når ein bruker sin tid på å trolle, men greier ikkje gjere det skikkeleg....trist :(

• Liker 2
Skrevet

Den som ikke har fått meg seg trollinga til DenKristneLaks må ha ligget i koma. Helt latterlig mange tråder h*n troller i det siste.

Forslag: Slike åpenbare troll, slik som laksen her, skulle fått tittelen "troll" under brukernavnet sitt slik som moderatorer har. Kanskje brukere hadde sett fellen lettere.

Skrevet

Den som ikke har fått meg seg trollinga til DenKristneLaks må ha ligget i koma. Helt latterlig mange tråder h*n troller i det siste.

Forslag: Slike åpenbare troll, slik som laksen her, skulle fått tittelen "troll" under brukernavnet sitt slik som moderatorer har. Kanskje brukere hadde sett fellen lettere.

Det er jo vanskelig å kalle det for trolling. Det er nesten som å kalle skikkelig "fjortis curl-bros" for "pro-bodybuilders".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...