JensLillethun Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Hey. Jeg har fylt opp min 500-gig harddisk og lurte på om det var mulig i min PC å montere en harddisk til. Det hadde vært kjekt å kunne reise rundt med ekstra lagringsplass i pc'en i stedet for å drasse rundt på en ekstern harddisk. Den bærbare pc'en jeg har er: HP Envy 1085eo Har prøvd å sjekke brukerhåndbøker og spesifikasjoner uten å finne noe svar på om det er mulig å legge til en disk til. Noen som vet om det er plass til to harddisker i akkurat denne pc'en?
MrLee Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Nei: Two HDD: No http://notebook.tech...Envy_17-1085eo/ Endret 20. desember 2012 av MrLee
thomit Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Det er jo mulig hvis du bytter ut DVD/CD-drevet med en HDD-caddy, hvis maskinen har bare 1 "normal" plass til harddisk. I så fall må man bare finne en HDD-caddy som passer godt til maskinen.
Omnithunder Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Det er jo mulig hvis du bytter ut DVD/CD-drevet med en HDD-caddy, hvis maskinen har bare 1 "normal" plass til harddisk. I så fall må man bare finne en HDD-caddy som passer godt til maskinen. Hvis jeg ikke tar feil, så har den aktuelle PC'en slot-in DVD som gjør bruk av HDD-caddy umulig. Du kan alltids skifte ut HDD'en med en større.
Heika98 Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Du kan bytte ut cd rommet i pcen med en sånn her. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760840
SUSE and Pepsi Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Hey. Jeg har fylt opp min 500-gig harddisk og lurte på om det var mulig i min PC å montere en harddisk til. Det hadde vært kjekt å kunne reise rundt med ekstra lagringsplass i pc'en i stedet for å drasse rundt på en ekstern harddisk. Den bærbare pc'en jeg har er: HP Envy 1085eo Har prøvd å sjekke brukerhåndbøker og spesifikasjoner uten å finne noe svar på om det er mulig å legge til en disk til. Noen som vet om det er plass til to harddisker i akkurat denne pc'en? Gå i BIOS og sjekk om det står noe om en "MultiBay" hvor du kan bytte ut et batteri/DVD-CD-leser med en harddisk. Hvis dette ikke løser seg kan du klone harddisken over på en større 1TB-harddisk. (Dette med kloning av harddisker må du ikke spørre meg om, er totalt n00b på dette området )
JensLillethun Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Skrevet 10. januar 2013 Takk for svar. Jeg gikk for en ekstern en, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå