Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama lå i samme seng som to andre gutter


Anbefalte innlegg

Velger å poste som anonym, siden jeg ikke vil bli gjenkjent eller risikere at noen venner skulle kommer over dette.

 

Jeg og dama er begge i 20års alderen og har det egentlig veldig bra med hverandre, vi har vært sammen i godt over et år nå. Men for et par uker tilbake var dama på en fest med noen venninner og bekjente i nabobyen her. Fikk melding av hun litt utpå kvelden om at hun ikke kom hjem i natt og skulle ligge borte. Greit nok, tenkte jeg og tok det nesten som en selvfølge at hun lå over hos venninna si, men dette var ikke tilfelle.

 

Nå i ettertid har jeg fått høre at hun overnatta i ei enkeltseng med to andre gutter mens venninnene hennes lå sammen på et annet rom i huset. Hvordan jeg fikk vite dette vil jeg ikke gå nærmere innpå, men dama har bekreftet at dette er sant. Hun sier selv at det ikke skjedde noe og unnskylder seg med at hu var trøtt og bare ville sove. Hu er ikke helt typen til å være utro heller, men akkurat i dette tilfellet lurer jeg litt.

 

Vi pleier å være ganske åpne med hverandre om det meste og hun har aldri misbrukt tilliten min før. Men akkurat denne episoden virker det som om hun prøver å gjemme bort litt og hun har unngått å snakke med meg om mer enn nødvendig. Men hun sier at hu ikke var utro og at hun bare var trøtt og ville sove. Fikk aldri noe klart svar på hvorfor hun ikke lå over på samme rom som venninne sine heller, men heller la seg i ei enkeltseng med to gutter. Vil helst tro at hun ikke har vært utro, men jeg begynner å lure litt.

 

Sitter med en del løse tråder og vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Anonym poster: 5ebad12e2569298f1b1286e1946405a0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at dette plager, deg. Det beste er kanskje å konfrontere henne: "Hvorfor sov du ikke i stedet hos venninnene dine?" "Var det ingen sofa du kunne sove på?"

 

Hvis hun forteller mer om hva og hvorfor, kan du sjekke om venninnene - evt. disse guttene - sier det samme. Forskjeller indikerer løgn.

 

Og får du ikke noe godt svar fra henne, kan du grave mer. Enten på egenhånd eller via andre. Den du har hørt dette fra kan kanskje si noe mer. Hvis det er noen du kjenner godt, kan du be ham/henne sjekke nærmere for deg. Evt. kan du be noen andre du kjenner undersøke. Hvis du selv f.eks. spør disse guttene, er det jo fare for at du blir møtt med løgn - i tillegg til å fremstå som sjalu og mistenksom.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...d&v=6WKDDwDhcjA

 

There you go. Se den :)

 

Mange damer burde se den.

Om enn bare for å forstå hvor mange uninteressante mannfolk som bruker oppskrifter for å virke interessante, men som spiller på instinkter og forvirring for å oppnå sex, og som bare er interessert i sex.

 

Da ville kanskje færre jenter vært utro.

 

==========

 

20-årsalderen.

 

Samme seng som to gutter.

 

I stedet for sengen til venninnen eller å ta taxi hjem.

 

... Jeg ville hatt store problemer med å stole på at ingenting hendte, da to gutter ikke ligger i samme seng som en jente uten å ha intensjon om å prøve seg på noe med mindre de er gamle venner og alle tre har langvarige forhold.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vet flere her har sagt at jeg burde snakke med guttene, men jeg kjenner dem ikke, vet bare at de er bekjente av dama. Eneste jeg vet er at hu og han ene har vært litt på hverandre før jeg ble sammen med henne.

Vennene hennes er det heller ikke mye å hente ut av og jeg vil ikke virke masete på dem heller.

 

Har alt spurt hvorfor hun ikke lå sammen med venninnene sine eller et annet sted, men da får jeg bare til svar at den senga var eneste stedet det var plass da. Som om det var god plass i ei enkeltseng når det lå to personer der ifra før...

 

Tilbød meg også å kjøre henne hjem når som helst på kvelden om det skulle være noe, men fikk aldri noe spørsmål om dette. Anonym poster: 5ebad12e2569298f1b1286e1946405a0

Lenke til kommentar

Mange damer burde se den.

Om enn bare for å forstå hvor mange uninteressante mannfolk som bruker oppskrifter for å virke interessante, men som spiller på instinkter og forvirring for å oppnå sex, og som bare er interessert i sex.

 

Da ville kanskje færre jenter vært utro.

 

 

Ehm? Tror du misforstod litt.

 

NR 1 - Mannen det er snakk om i den videoen er alt annet enn uinteressant (Altså, han som ikke giftet seg med dama).

 

NR 2 - Oppskrift? Vel, hvis attraksjon er en oppskrift så vil jeg da si at alle følger den. Siden han forteller en historie så høres det ut som en oppskrift, og det andre han snakker om kan kanskje føles som det. Men det videoen egentlig handler om er at (spesielt) menn har blitt forvirret de siste tusen årene og vi har gått lenger vekk fra våre instinkter. Det er langt ifra en opskrift.

 

Vet flere her har sagt at jeg burde snakke med guttene, men jeg kjenner dem ikke, vet bare at de er bekjente av dama. Eneste jeg vet er at hu og han ene har vært litt på hverandre før jeg ble sammen med henne.

Vennene hennes er det heller ikke mye å hente ut av og jeg vil ikke virke masete på dem heller.

 

Har alt spurt hvorfor hun ikke lå sammen med venninnene sine eller et annet sted, men da får jeg bare til svar at den senga var eneste stedet det var plass da. Som om det var god plass i ei enkeltseng når det lå to personer der ifra før...

 

Tilbød meg også å kjøre henne hjem når som helst på kvelden om det skulle være noe, men fikk aldri noe spørsmål om dette. Anonym poster: 5ebad12e2569298f1b1286e1946405a0

 

Du vet du virker som en tøffel sant? Hvis hun var utro den kvelden så er det ikke rart. Sorry for å si det, men det virker ikke som du skaper noe spenning i forholdet når du vier deg for henne på den måten...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det der er en kjedelig situasjon, TS. Jeg ville vært veldig mistenksom. Sorry for at jeg kanskje putter dårlige tanker inn i hodet ditt, men det er en veldig rar oppførsel hun viser. Og med tanke på at hun har rota med fyren før er det en enda større grunn til å bli usikker. Må vel kunne være en måte du kan finne ut av hvem de gutta var? Kanskje gjennom facebook på en eller annen måte.

 

Nittutt: du blir veldig objektiv, og jeg ser det på alle de andre svarene dine også. Du ser ting fra et veldig perfekt perspektiv. Mennesker er veldig forskjellige. Når du kommer med harde, brutale objektive råd, som er fra ditt subjektive sinn basert på ditt liv og opplevelser, hva du har lest på PUA og sånne ting, så virker det som at du mangler empati og forståelse for hvordan et menneskesinn fungerer. Ting er ikke alltid svart/hvitt. Det virker som at du vil at mennesker skal fraskrive seg følelsene sine og gjøre en handling for å opprettholde en fasade eller nå et hellig mål.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...d&v=6WKDDwDhcjA

 

There you go. Se den :)

Du veit at det fungerer nokså dårleg, med mindre jenta er ute etter sex?

Veit du kor masse peng han tjener på desperate mannfolk som trur dei kan bli gullverdt uten å ha noe fra før av? Bøker, seminarer, video...

 

Til å med eksempel frå denne video, om du går LITT inn i detaljer.

Dama som greier ikkje finne seg ein mann. Ho er 36. Ein fyr maser på ho i over 1 år. Så flytter dei til eit anna by, så maser han på ho der i 1 år, så gifter dei seg.

Så utgangspunkt: Crappy, crappy forhold med null kjærligheit (frå dama sin side i alle fall). Dame ser ut til å vere nokså desp for å gå etter ein så desp mann. Ikkje noe fint dame, siden ho fant ikkje noen andre i løpet av dei 2 år.

 

Så oppskrift på å få sex med dame på do (ei gift ei!).

Finn ein støgg jente som er ein del eldre enn du, som er i crappy, crappy, crappy forhold. Få henne drittings, gå til fleire barer å få henne endå meir drittings - bang! Do-sex!

 

Einaste fornuftig han sei - ein bør ikkje vere redd og bør tørre å prøve seg. Ellers er det berre BS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...d&v=6WKDDwDhcjA

 

There you go. Se den :)

 

Som folk over her impliserer i svarene sine; Denne typen foredrag er laget for desperate gutter som er villige på å bruke penger på siste utvei. Da trenger man ikke å gjøre spesielt mye annet enn å oppmuntre dem med litt bullshit. Det finnes ufattelig mange forskjellige typer jenter. Har man kjent en spesiell jente i mer enn en halvtime og ikke har så mye mindre enn gjennomsnittlig sosial intelligens vet man bedre selv hva som skal til for å få henne enn det man kan lese seg frem til i en bok eller studere på et foredrag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Som folk over her impliserer i svarene sine; Denne typen foredrag er laget for desperate gutter som er villige på å bruke penger på siste utvei. Da trenger man ikke å gjøre spesielt mye annet enn å oppmuntre dem med litt bullshit. Det finnes ufattelig mange forskjellige typer jenter. Har man kjent en spesiell jente i mer enn en halvtime og ikke har så mye mindre enn gjennomsnittlig sosial intelligens vet man bedre selv hva som skal til for å få henne enn det man kan lese seg frem til i en bok eller studere på et foredrag.

Det går ikke ann å lese seg til å bli god med damer nei, men det går ann å trene seg til det, noe Julien (karen i videoen) har gjort.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tlWrFgIR6CU

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Vet flere her har sagt at jeg burde snakke med guttene, men jeg kjenner dem ikke, vet bare at de er bekjente av dama. Eneste jeg vet er at hu og han ene har vært litt på hverandre før jeg ble sammen med henne.

Vennene hennes er det heller ikke mye å hente ut av og jeg vil ikke virke masete på dem heller.

 

Har alt spurt hvorfor hun ikke lå sammen med venninnene sine eller et annet sted, men da får jeg bare til svar at den senga var eneste stedet det var plass da. Som om det var god plass i ei enkeltseng når det lå to personer der ifra før...

 

Tilbød meg også å kjøre henne hjem når som helst på kvelden om det skulle være noe, men fikk aldri noe spørsmål om dette. Anonym poster: 5ebad12e2569298f1b1286e1946405a0

 

Da har du litt arbeid med å tenke ut hvordan du kan finne ut av dette.

 

Ang. det jenta sier: Hvis det hun forteller, ikke synes å rime helt, må du jo spørre ytterligere.

 

Sier hun at den sengen var det eneste stedet hvor det var plass? Spør henne så hvordan det var bedre plass der enn i den andre senga. Og var det ingen sofa?

 

Gjør du dette på en god måte avslører du fort dikt og løgn. Du trenger ikke være krass eller sint, bare still spørsmålene rolig.

 

Hvis mistanken din er stor nok kan du vurdere om du vil sjekke meldingsloggen på telefonen eller facebook-en hennes. Hun kan ha skrevet direkte med disse guttene, evt. skrevet om denne kvelden til venninner. Det vil kunne gi svar. Men gjør du det, går du over en grense. Du får vurdere om du ønsker å snoke.

Lenke til kommentar

Som folk over her impliserer i svarene sine; Denne typen foredrag er laget for desperate gutter som er villige på å bruke penger på siste utvei. Da trenger man ikke å gjøre spesielt mye annet enn å oppmuntre dem med litt bullshit. Det finnes ufattelig mange forskjellige typer jenter. Har man kjent en spesiell jente i mer enn en halvtime og ikke har så mye mindre enn gjennomsnittlig sosial intelligens vet man bedre selv hva som skal til for å få henne enn det man kan lese seg frem til i en bok eller studere på et foredrag.

 

Just FYI - De gutta som har gått på "kurs" hos RSD eller er RSD instruktører er nok flinkere med jenter en n du kan forestille deg. Kompis av meg møtte Julien (fyren i videoen) på byen i Oslo og i ettertid har han ledd av hvordan vår sukksess er... Det de lærer bort er UNIVERSALT. De har "testet" det i alle mulige verdens hjørner. Julien klarte å sjekke opp en jente i Israel mens det var missilangrep i nabobyen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det går ikke ann å lese seg til å bli god med damer nei, men det går ann å trene seg til det, noe Julien (karen i videoen) har gjort. http://www.youtube.com/watch?v=tlWrFgIR6CU

 

For en sykt ekkel fyr. Eneste han gjør er jo å utnytte jenter på byen. Latterlig.

 

Synes synd på jentene som faller for slike triks. Denne Julian kommer til å være evig singel. Med mindre det er det han ønsker da.

 

Personlig foretekker jeg det motsatte, men folk er forskjellige...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For en sykt ekkel fyr. Eneste han gjør er jo å utnytte jenter på byen. Latterlig.

 

Synes synd på jentene som faller for slike triks. Denne Julian kommer til å være evig singel. Med mindre det er det han ønsker da.

 

Personlig foretekker jeg det motsatte, men folk er forskjellige...

 

Hva er så spesielt med denne fyren? Han ser ikke akkurat overkjekk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...