se# Skrevet 15. desember 2012 Skrevet 15. desember 2012 Fint motiv og eksponering, men litt blanding av lyskilder(?) gjør at det ser veldig blått ut i forgrunne, i hvert fall på min skjerm.
fotogigen Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Skrevet 15. desember 2012 Takk for kommentar, ja det er korrekt som du sier.. det er brukt lommelykt i fronten.. og himmelen er naturlig lys fra bebyggelse... personlig syns jeg blått og gult er en ok kombinasjon... men det er vel en smaks sak :=) :=)
se# Skrevet 15. desember 2012 Skrevet 15. desember 2012 Takk for kommentar, ja det er korrekt som du sier.. det er brukt lommelykt i fronten.. og himmelen er naturlig lys fra bebyggelse... personlig syns jeg blått og gult er en ok kombinasjon... men det er vel en smaks sak :=) :=) Ingneting mot blått og gult, mer det at jeg synes forgrunnen ble "unaturlig" med det blå lyset i forhold til snøen på trærne som ser mye hvitere ut.
Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Flott bilde, likte stemningen du får frem
Anbefalte innlegg