Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy S III Mini


Anbefalte innlegg

Hmm her burde Samsung gjort en bedre jobb vill gitt den terning kast 1, pris tatt i betraktning(basert på teste har ikke prøvd mobilen) denne er totalt ubrukelig,burde halvert prisen for å få solgt den! Tror min gamle LG 2x hadde slådt den på alt!(den scorer kun på design) Jeg ville gitt den en 3.5t skjerm med samme oppløsning og amoled plus, og samme prosessor og kamera som storebror! Så hadde den solgt bra til 2500 med god fortjeneste, og kansje fått noen av Apple sine kunde som elsker 3.5t!! 4t er ikke mini man medium!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo morsomt å se denne videoen:

 

Den er i sterk kontrast til Amobil sin test.....

Her ser man jo telefonen ved siden av SIII.

 

SIII Mini bør altså kunne anbefales, den ligger jo nå på 2600kr og har Android 4.1. Greit nok at SII kanskje er litt raskere i noen syntetiske tester, men SII er ikke noe jeg ville kjøpt per dags dato. (SII vet man ikke hvor lenge blir oppdatert, samt SII har ikke NFC).

 

SII er på 4.0, SIII mini er på 4.1.

4.1 gir mye bedre ytelse med project butter, samt man får Google now og en del annet.

 

Her ser man også SII vs SIII mini:

Lenke til kommentar

Hei, jeg har også sett på dette som et alternativ. Det er jo utrolig få android mobiler med 4 tommer skjerm, god intern lagring plass som denne, pluss den også støtter minnekort. Og utskiftbart batteri. Android 4.1(eller skal bli oppdatert til den), og et batteri som holder iallfall en og halv dag med moderat bruk. Denne skal også ha god byggekvalitet. Det er jo ikke så mange gode alternativ ut fra det jeg har lest? HTC One S mangler jo minnekort støtte og hvordan er batteri iforhold til denne?

 

Lenke til kommentar
HTCs One S er også en telefon som nå er billigere enn Galaxy S III Mini. Her er både brukeropplevelse og kamerafunksjoner på stell, samtidig som skjermen er langt skarpere.
Har noen stått opp på feil fot?

Etter hva kan se har One S 4,3" skjerm med 960x540 pixler, mens Galaxy S III Mini har 4" skjerm med 800x480 pixler. Dvs at One S har 20% flere pixler i høyden, men samtidig har 9% høyere skjerm. Relativt sett 11% flere pixler i høyden. Det samme gjelder bredden (13% flere pixler, 2% større bredde, relativt sett 11% flere pixler). At dette kan bli langt skarpere har jeg vanskelig for å tro. Enten har dere glemt hvordan One S var pga mange høyoppløste telefoner i mellomtiden, eller så er artikkelen skrevet med en tydelig bias.

Lenke til kommentar

Vi er fristet til å kalle den Galaxy S III Minus ...

fjarle: Har denne telefonen varsellys / notification led? Ser at flere på xda sier at den ikke har det, mens enkelte nyhetsartikler nevner at den har varsellys. Ganske stor blemme synes jeg hvis noe så grunnleggende mangler. Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...