Gå til innhold

Valg av FGT.w


Metasenter

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg håper at noen her kan hjelpe meg å velge en god gren i forsvaret slik at jeg får en fin førstegangstjeneste.

 

Når jeg var på sesjon så ble vi enige om at jeg skulle i militærpolitiet, men etter å ha lest litt om det / hørt erfaringer fra andre i ettertid, så tror jeg ikke dette er det riktige valget for meg.

 

Jeg vil være i en gren der jeg får være litt fysisk aktiv (trent en del) og der jeg får oppleve litt forskjellig og ha det kjekt, hehe.

 

Jeg er ikke ute etter MJK, HJK, KJK eller noen andre jegerkompanier, for de er jeg ikke i god nok form til å bli med i. Jeg er ikke særlig godt trent akkurat nå, men jeg håper på å komme i en gren i forsvaret der jeg får trent en del og kommet meg i bedre fysisk form.

 

Har dere noen forslag til hvor jeg bør søke for å få en kjekk og opplevelsesrik førstegangstjeneste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk kikket på stormsoldat før, men jeg ble litt usikker når jeg leste informasjonen som sto på forsvaret sine sider.

 

Jeg er ikke noe særlig interessert i teorien som ligger bak forskjellige våpentyper osv, men det kan vel sikkert være greit å lære seg.

 

Akkurat nå så står det vel mellom stormsoldat og garden. Er veldig usikker på hvilken som vil passe best for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...