Gå til innhold

PlayStation Vita - Verdt et kjøp i 2012?


Muffinrex

Anbefalte innlegg

Angående PS+, jeg har det på PS3. Får jeg det på Vita også da, eller må jeg betale for et nytt abbonement der?

Hvis du bruker samme bruker på begge maskiner, går det greit.

 

Hmm. Konsollen er jo billig, den er det. Men det er ikke nok interessante spill! De eneste spillene jeg har lyst på/gleder meg til:

- Tearaway

- LBP Vita

- Uncharted: GA

- Ratchet & Clank: QForce (Som også finnes på PS3. No-brainer)

- Sly Cooper: Thieves in Time

- Resistance: Burning Skies

- PS All-Stars Battle Royale (Finnes også på PS3)

- En del PSP-spill jeg aldri fikk prøvd

 

Er dette nok spill til at jeg skal kunne bruke 1500 kroner? Usikker. PS3 hadde i mine øyne få interessante spill i starten. Det var egentlig bare en eksklusiv jeg ville ha: Ratchet & Clank: ToD :p

 

Hvis Vita får en slik eksklusiv, kjøper jeg med en gang! Men når de fleste interessante spill også er tilgjengelig på PS3... Når SpillExpo er ferdig, får jeg se hvor mye penger som blir igjen i lommen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig "altetende". Spiller stort sett alt mulig. Men det jeg er spesielt glad i er platform, sandkassespill, rollespill, action/adventure og tower defense.

 

Dette passer vel best: Dungeon Defenders throws action-RPG and tower defense gameplay

 

Soul Sacrifise- Oddworld spill - Ratchet & Clank: Full Frontal Assault -

Little kings Story( min nr 1) -- Ragnarock oddysei.

Lenke til kommentar

Dungeon Defenders er jo gøy. Ratchet FFA (eller Qforce som det heter i EU) nevnte jeg over. Skal nok ta en titt på noen av de spillene. Shit, kanskje jeg bare skal kjøpe den Vitaen.

 

Jeg husker ikke alle innleggene til alle, men du likte vel JRPG? Da er det bare å hoppe på dealen og bestille Persona 4 The Golden fra www.videogamesplus.ca (eller andre billigere nettsider, eventuelt vente til frebruar eller mars til europeiske versjonen kommer ut). Dette spillet har så mange timer med underholdning og kombinert med 1299 for en Vita så er det en no brainer, spesielt når jeg personlig kun liker dette spillet og kansje 2 andre tittler som kommer til Vitaen.

Lenke til kommentar

Haha, og du tenker at ikke "alle" har en mobil som også gjør alle disse tingene? Greit nok, det er fint at de finnes på Vita men er på ingen måte et kjøpsargument. Alle de gode spillene til Vita er derimot det.

 

en mobil bruker jeg kun til å ringe med eller sende en txt msg... springer ikke rundt med en mobil som koster 8000kr og er på størrelsen til ipad, for at det skal være leselig og få mest mulig appz klint inn på skjærmen...

Lenke til kommentar

en mobil bruker jeg kun til å ringe med eller sende en txt msg... springer ikke rundt med en mobil som koster 8000kr og er på størrelsen til ipad, for at det skal være leselig og få mest mulig appz klint inn på skjærmen...

 

Majoriteten, spesielt de med såpass gadget fetish som de som går til innkjøp av en Vita har produkter som gjør dette bedre og mer integrert enn Vita uansett. For meg er det akkurat like valid argument som UMD filmene en kunne se på på PSPen. Kan jeg spørre noen her inne om det er noen som bruker disse funksjonene på Vitaen? Jeg brukte PSPen kun til gaming og har akkurat de samme planene med Vitaen.

Lenke til kommentar

klovn å klovn fru blom... nei du jeg har en pc laptopp for allt av appz der ute og en mobil jeg kan ringe med, så det holder fint gitt. men jeg har gadget fetish sjøl jeg, og en ordentlig kraftfull spill maskin on the go, det er en vita. så den var et must buy på dag en. den har noen få appz ja, og den kan brukest til mye mer enn bare spill, så jeg ser ikke noe galt i å nevne dette... selv om spill for noen er første pri på maskinen. det er nok av klovner der ute som tror at vita kun er en spill maskin som nintendos ds/3ds....

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

klovn å klovn fru blom... nei du jeg har en pc laptopp for allt av appz der ute og en mobil jeg kan ringe med, så det holder fint gitt. men jeg har gadget fetish sjøl jeg, og en ordentlig kraftfull spill maskin on the go, det er en vita. så den var et must buy på dag en. den har noen få appz ja, og den kan brukest til mye mer enn bare spill, så jeg ser ikke noe galt i å nevne dette... selv om spill for noen er første pri på maskinen. det er nok av klovner der ute som tror at vita kun er en spill maskin som nintendos ds/3ds....

 

Å nevne det er absolutt ikke dumt, å ha det som "sterke" argument for å kjøpe Vitaen er nært opp mot klovneri spør du meg. Uten å ha undersøkt markede så tørr jeg si med stor sikkerhet at de med eller planer for om å kjøpe seg Vita ikke kjøper denne før en eller annen form for smarttelefon.

 

Ironisk nok så kaller du de som tror Vita er en rene spillmaskin for klovner når klovner til igjen å kaller DS og 3DS rene spillmaskiner.

Endret av GlennLemus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...