Gå til innhold

PS3 vs PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waaaaaaait... nevn noen..

 

Du kommer da på noen? Uncharted, Halo og Gears er jo bestselgere, og flere av titlene er utilgjengelige på PC. Når det gjelder tilbehør kan man jo nevne omtrent alt av spillkontrollere gjennom tidene, selv om selvsagt en del av det kan tilpasses via adaptere og diverse programvare.

 

Og det finnes ikke spil og tilbehør som kun finnes på PC?

Jo, selvsagt, det finnes en hel drøss. Det burde være rimelig åpenbart at det riktige valget avhenger av preferanser. Innlegget ditt, som jeg svarte på, insinuerte at pris er eneste grunn til å velge konsoll fremfor PC. Det er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar

Sånn som markedet ser ut i dag har du helt rett i at jeg synes pris er eneste grunnen til å velge konsoll fremfor PC. Selvfølgelig avhengig av om man har noen titler man føler man spille. Vil man spille Uncharted kjøper man ikke Xbox eller PC, man kjøper en PS3. Men da har man basert det valget på hvilken maskin man trenger for å spille Uncharted, ikke nødvendigvis hva som yter best (trådens tema). Sett bort ifra slike tilfeller vil jeg ikke anbefale noen å kjøpe noe annet enn en PC før neste generasjonen med konsoller er her. Dagens konsollspill som også kommer ut på PC både ser og flyter så mye bedre på PC at jeg blir helt matt de gangene jeg går tilbake til 360en min for å spille noe. Og man trenger ikke noen monstermaskin for å kjøre PC versjonene av konsollspill bedre enn konsollene gjør nå til dags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du kommer da på noen?

 

Ja, men jeg tenkte hovedsaklig på tilbehør.

 

Jeg pleier å anbefale folk å kjøpe det flest venner har, om de skal spille online ihvertfall. Forferdelig kjipt å ha en PS3 f.eks mens resten av vennegjengen sitter med PC eller 360.

 

Støttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...