Gå til innhold

Ronking og gaming


Captain Kuijt

Anbefalte innlegg

539tg3.jpg

Tenk på dette neste gang du spiller Battlefield 3 eller noen andre FPS spill, så veit du grunnen til at noen folk er helt elendige i spillet og ikkje klarer å sikte skikkelig. Før du blir mistenksom og lurer på om eg har gitt alle 82 "Ja" stemmene, så er det altså ikkje som har stemt så mange ganger. Det skal sikkert kunne gå an å stemme meir enn 1 gang på et eller annet vis, men eg gidder ikkje å finne ut korleis eller kaste bort tid på det, eg liker ikkje at folk tukler med sånne ting.

 

Eg blei litt overrasket selv også ettersom tiden gikk og fleire folk stemte der. Greitt nok at noen gjør det, men det er litt overraskende at det er så mange som gjør det. Eg hadde virkelig ikkje forventa det. Hvis du fremdeles tror at eg har eg har tukla med det eller at bildet er blitt manipulert av meg, så har du linken her:

 

 

http://www.topix.com/forum/videogame/TS5IDTT4AT7CTUA2A

 

 

Kanskje dette forklarer hvorfor noen folk klager på at tastaturene fort slutter å funke? :p

Eg er ikkje heilt sikker på om dette er riktig plass i forumet å lage ein sånn tråd, men drit nå i det. Er det feil plass så kommer det sikkert ein moderator og sier ifra og flytter den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lykketrolling, Jeg håper virkelig du troller slik som navnet nevner nå.

 

Jeg kan da virkelig ikke være den eneste som spiller CoD med buksa i busken og drar laksen så mye at jeg får utslett.

Husker godt min første nuke, En blanding av den deiligste orgasmen noen sinne opplevd og følelsen av hånda som nesten river av pikken (Notat: Jeg ble rimelig glad).

 

Taktikken er å bruke nesen til å gå, høyre hånda til å trykke på [A,B,X,Y,RT,RB] og venstre hånda til å nappe løken. Personlig gjør jeg dette og jeg må si det er utrolig mye bedre med adrenalinet fra spillet og gleden fra å vinne samt det å komme over hele kontrollen.

 

Anbefales på det sterkeste til de færreste som ikke gjør dette allerede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rotaderp, Jeg er ganske sikker at å klå på en penis (La det være din eller Brad Pitt's) er ganske homofilt.

Noen ganger lurer jeg på om homofile runker i speilet..

Har nok runka før du og. Du kan nekte, men innerst inne i hjertet ditt vet du at du liker å daske pølsa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

 

Meg og en kamerat satt her om dagen å spillte Black Ops II online, og vi har aldri spillt det før, det var første dagen på andre elelr tredje runde elelr noe sånt. så havna jeg på førsteplass på scorelista over alle. så nevner jeg dette så har vi en lang diskusjon om hvorfor i huleste jeg som aldri ahr prøvd spillet havna på førsteplass.

mange forslag kom fram som at folk hadde en dårlig dag, dårlig start, bare fjortiser, og mange andre ting.

 

men ingen forslag om dette her og ingen tanker at det kunne være slik.

 

så snubler jeg over denne tråden her nå og leser dette her. må si jeg fikk meg latterkick her jeg sitter.

linka den til han og han brøyt ut i latter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...