Gå til innhold

Trailer: The Elder Scrolls V: Skyrim ? Dragonborn (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Lever dette spillet enda?

Beta-spill (uten å nevne hvilket) hadde flere spillere en Skyrim ved release, tviler på at interessen er så stor, spesielt etter at en expansion ga de mulighet til å få seg unge, åååå så spennende.

 

Noe sier meg du ikke kjenner historien til TES spillene spesielt godt når du skriver at du tviler på at interessen er så stor... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lever dette spillet enda?

Beta-spill (uten å nevne hvilket) hadde flere spillere en Skyrim ved release, tviler på at interessen er så stor, spesielt etter at en expansion ga de mulighet til å få seg unge, åååå så spennende.

 

Håper virkelig du var sarkastisk,

jeg ser nemlig på kommentaren din som det. ;)

 

Steam's game stats page showed the game breaking a five million user record by having 5,012,468 users logged in as recently as January 2, 2012.

 

During this time, Skyrim was the most-played game on Steam by a huge margin, with double the amount of players as Team Fortress 2, the second-placed game.

 

Skyrim remains one of the most-played games on Steam.

 

Kilde til setning nummer 1 og 2:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-01-04-steam-shoots-over-5-million-concurrent-users-mark

 

Kilde til nummer 3:

http://store.steampowered.com/stats/ (Ligger på 7. plass i dag.)

Lenke til kommentar
Lever dette spillet enda?Beta-spill (uten å nevne hvilket) hadde flere spillere en Skyrim ved release, tviler på at interessen er så stor, spesielt etter at en expansion ga de mulighet til å få seg unge, åååå så spennende.
Håper virkelig du var sarkastisk,jeg ser nemlig på kommentaren din som det. ;)
Steam's game stats page showed the game breaking a five million user record by having 5,012,468 users logged in as recently as January 2, 2012.During this time, Skyrim was the most-played game on Steam by a huge margin, with double the amount of players as Team Fortress 2, the second-placed game.Skyrim remains one of the most-played games on Steam.
Kilde til setning nummer 1 og 2:http://www.eurogamer.net/articles/2012-01-04-steam-shoots-over-5-million-concurrent-users-markKilde til nummer 3:http://store.steampowered.com/stats/ (Ligger på 7. plass i dag.)

 

Vil bare nevne at under Skyrim release var Dota2 i open beta og hadde flere spillere en Skyrim på Steam.:>

 

Kilde: http://www.pcgamer.com/2012/05/09/dota-2-is-bigger-than-counter-strike-source-and-skyrim-and-its-not-even-out-yet/

 

Så joa, tydeligvis litt mer interesse for et beta-spill en et (u)ferdig RPG-spill som til den dag i dag ikke har klart å oppfylle kravene for et solid spill, husker du for eksempel at mange som kjøpte Skyrim leverte det tilbake pga det er et uferdig produkt som ikke hadde en ferdig brukeropplevelse, samt at kodingen på selve spillet ødela opplevelsene i lang tid?

 

OG at deres første DLC ikke la til noe som helst story content?

 

Jeg tror folk overvurderer hvor stort TES er, altså med tanke på spiller-base, ja det har kanskje solgt 13751 trilliarder kopier, men hvor mange spiller det nå, spesielt etter at PS3-eiere fikk vite at de ikke kan få DLCs, mens X360 fint kan få det.

 

Sånt ødelegger, og Bethesda har fått en stor ripe i lakken ved å utvikle et spill som i flere land ble ansett som et uferdig produkt, mye likt Diablo3 release hvor mange rett og slett leverte tilbake produktet fordi det ikke ble ansett som et ferdig produkt og derfor ikke kunne selges som et holdbart produkt.

Lenke til kommentar

Uh, hvor står det at det ble spillt mer enn Skyrim ved Skyrim release datoen,

står bare fra 05.03.12 eller noe rundt de tider?

 

Her er en Steamgraph jeg slang sammen som viser når Dota 2 tok over,

og det var ikke før april gitt,

så du har nok misforstått kilden din litt.

 

http://www.steamgraph.net/index.php?action=graph&jstime=1&appid=570q72850&from=1320966000000&to=1341007200000

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at under Skyrim release var Dota2 i open beta og hadde flere spillere en Skyrim på Steam.:>

 

Kilde: http://www.pcgamer.c...t-even-out-yet/

 

Sammenligner du grafene fra skyrim sin launch så faller jo hele argumentet ditt sammen fra starten av. Tok en titt på steamgraph som lar oss sammenligne forskjellige spill og hvordan trenden deres var på Steam. Du kan jo ta en titt selv og se nøyaktig hvor feil du har. :)http://steamgraph.net/index.php?action=graph&jstime=1&appid=72850q570&from=1320102000000&to=End+Time

Dota 2 er det mest spilte spillet på steam for tiden, det skal man ikke si noe på. Men at de hadde flere spillere enn Skyrim er rent oppspinn. Resten av det du skriver vitner igrunn også om at intensjonen din ved å poste i denne posten er å trolle litt. ;)

 

Det at spillet har problemer på PS3 er ett kjenta fakta, men de fleste spillene til Bethesda har hatt lignende problemer på PS3. Så det kom ikke som en overraskelse for min del. Hvorfor de har problemer er ett spørsmål man ikke kan svare lett på. men ser ut som minne og håndteringen av denne er mye av problemet.

Lenke til kommentar
Nope..Xbox : 6.38 millPs3 : 4.19 millPC : 2.49 mill
Det sier du, mens tallene jeg har ser på viser at 73% av salget er på PC og Xbox 360. Ps3 sitter altså med 27% av salget.

 

Når ble dette en konkuranse, det virker bare som dere er butthurt,

Du kan ikke ta Xbox og PC og sette dem sammen..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Nope..Xbox : 6.38 millPs3 : 4.19 millPC : 2.49 mill
Og disse tallene er hentet fra etterhvert så berømte VGchartz eller no? hvis tilfelle så regnes ikke digitale nedlastninger blant solgte spill. så PC tallene fra dem stemmer ikke.

 

Whatever you say your highness.

Nå var dette om Konsoller så PC gjelder ikke

Lenke til kommentar

Når ble dette en konkuranse, det virker bare som dere er butthurt,

Du kan ikke ta Xbox og PC og sette dem sammen..

 

Selvfølgelig kan jeg det. Det som i utgangspunktet ble sagt var at PS3 sto for halvparten av salget. Det er altså tilbakevist, og det ordentlige tallet er altså mer likt en fjerdedel av det totalt salget, mens PC og 360 sto for tre fjerdedeler.

 

Du må gjerne forklare for meg hvordan man kan regne det totale salget, uten å ta salget fra alle platformene med i betraktningen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan jeg det. Det som i utgangspunktet ble sagt var at PS3 sto for halvparten av salget. Det er altså tilbakevist, og det ordentlige tallet er altså mer likt en fjerdedel av det totalt salget, mens PC og 360 sto for tre fjerdedeler.

 

Du må gjerne forklare for meg hvordan man kan regne det totale salget, uten å ta salget fra alle platformene med i betraktningen.

Er du klar over hvor mye 4.19 millioner er?

Mange selskaper kan bare drømme om og selge så mye,

Som beviser hva jeg sa at PS3 er et must for Bethesda,

 

Kunne sikkert blitt mere dette halvåret hadde ikke vert for deres inkompente måte og designe spill til PS3.

Som de selv inrømmet. det var på tide de sa noe og.

 

Enten så lager man et spill som virker eller så dropper man det. gud så mange ganger jeg måtte starte på nytt i fallout, ødela hele oplevelsen for PS3 spillere,

 

PC all the way.

Lenke til kommentar

Er du klar over hvor mye 4.19 millioner er?

Mange selskaper kan bare drømme om og selge så mye,

Som beviser hva jeg sa at PS3 er et must for Bethesda,

 

Kunne sikkert blitt mere dette halvåret hadde ikke vert for deres inkompente måte og designe spill til PS3.

Som de selv inrømmet. det var på tide de sa noe og.

 

Enten så lager man et spill som virker eller så dropper man det. gud så mange ganger jeg måtte starte på nytt i fallout, ødela hele oplevelsen for PS3 spillere,

 

PC all the way.

 

Igjen må jeg be deg forklare hvordan totalt antall solgte spill ikke er relevant i denne diskusjonen. Men uansett, hvis Bethesda på forhånd hadde vært klar over at spillet kom til å selge så bra som det gjorde, er jeg slettes ikke sikker på at det ville kommet noen PS3-utgave med det første.

 

Skyrim solgte langt over forventningene, og Bethesda hadde vært storfornøyd med bare 75% av salget også. Er på ingen måte slik at Playstation 3 er viktig for salgstallene til Skyrim, eller Bethesda generelt.

Lenke til kommentar

Igjen må jeg be deg forklare hvordan totalt antall solgte spill ikke er relevant i denne diskusjonen. Men uansett, hvis Bethesda på forhånd hadde vært klar over at spillet kom til å selge så bra som det gjorde, er jeg slettes ikke sikker på at det ville kommet noen PS3-utgave med det første.

 

Skyrim solgte langt over forventningene, og Bethesda hadde vært storfornøyd med bare 75% av salget også. Er på ingen måte slik at Playstation 3 er viktig for salgstallene til Skyrim, eller Bethesda generelt.

Dette er noe av det mest norske hillbilly inlegget jeg har lest,

Slutt og gå imot alt jeg sier, det går meg på nervene,

 

Alt hendler om penger for disse folkene og det vet du, PS3 er en stor støtte for bethesda og de vill aldri gå glipp av det heller,......

Lenke til kommentar

Dette er noe av det mest norske hillbilly inlegget jeg har lest,

Slutt og gå imot alt jeg sier, det går meg på nervene,

 

Alt hendler om penger for disse folkene og det vet du, PS3 er en stor støtte for bethesda og de vill aldri gå glipp av det heller,......

 

Hadde PS3 vært viktig for Bethesda ville du først og fremst sett solide utgaver ved lansering. De prioriterer PC og Xbox 360, for de vet det er der brorparten av salgene kommer fra. PS3-utgavene av Bethesda-spill er jo bare en ettertanke, en enkel måte å tjene gode penger fra uvitende folk. En bonus, rett og slett.

 

Det er som du så fint sier, alt handler om penger. Hvorfor skal Bethesda prioritere konsollen de vet de får minst salg på, når de i stedet kan gi ut et halvferdig spill og likevel tjene penger på det. Hvis Sony vil ha en endring på det, må de jo bare nekte å sertifisere denslags spill.

 

Jeg bryr meg egentlig fint lite om det går deg på nervene at jeg vet mer om busninessaspektet av spillindustrien enn det du gjør. Er bare å lese litt, også hjelper en økonomiutdanning.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Hadde PS3 vært viktig for Bethesda ville du først og fremst sett solide utgaver ved lansering. De prioriterer PC og Xbox 360, for de vet det er der brorparten av salgene kommer fra. PS3-utgavene av Bethesda-spill er jo bare en ettertanke, en enkel måte å tjene gode penger fra uvitende folk. En bonus, rett og slett.

 

Det er som du så fint sier, alt handler om penger. Hvorfor skal Bethesda prioritere konsollen de vet de får minst salg på, når de i stedet kan gi ut et halvferdig spill og likevel tjene penger på det. Hvis Sony vil ha en endring på det, må de jo bare nekte å sertifisere denslags spill.

 

Jeg bryr meg egentlig fint lite om det går deg på nervene at jeg vet mer om busninessaspektet av spillindustrien enn det du gjør. Er bare å lese litt, også hjelper en økonomiutdanning.

 

Xbox fan kid er det du er, ingenting mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...