Gå til innhold

[Løst] Har vi et folke- demokrati i Norge, i så fall- hvorfor skjer ikke folkets vilje?


Offentligheten i Norge skryter over at vi har et moderne demokrati, sannheten er at den ikke fins!  

171 stemmer

  1. 1. Har vi et demokrai?

    • NEI
      84
    • JA
      87


Anbefalte innlegg

 

 

 

ABB var vel, så vidt vi vet, den eneste som var involvert i ugjerninga på Utøya. Inntill noen fremlegger noen bevis på det motsatte så er det hva man bør forholde seg til.

Men alt annet BmOnline skriver, DET er den rene skjære sannhet?

 

 

Greit nok at han har sine teorier men det har ikke noe med tanken om direkte demokrati å gjøre, noe som du prøver å snu diskusjonen vekk fra.

 

Jeg prøver å latterliggjøre meninger som fortjener latterliggjøring. Du prøver å ødelegge det norske samfunnet.

 

 

Ser ut som du har dine egne latterlige meninger her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, se det, se det- spyttbakkene er ikke utdatertel, de er ennå i bruk- :)

Vi skal bare lene oss tilbake å se at det var flere skyttere på Utøya- ALLE som var på Utøya hørte at det var flere som skjøt- at de som er med på dette ikke ønsker at det skal komme for en dag- er en annen sak.

Jeg så denne videoen bl.a. og alle de andre- ja jeg skyter også- men ikke ungdommer.

Jeg har løsnet flere skarpe skudd enn de fleste på dette forumet noen sinne kommer til å gjøre-. Og jeg bodde i mange år ved skytebanen nesten da jeg begynte å gå-.

Nå var det flere gode nordmenn som hørte skyting fra flere plasser på Utøya-. Det er lydlogger av dette å lytte til, lese om. Og en mann klarer ALDRI å løsne så mange skudd på så kort tid med forskjellige våpen. For vi snakker ikke om en som er trenet til å skyte med det for øyet å treffe sine mål. Så at mange tror på den offisielle løgnen- det er fordi de ikke vet bedre-.

Her kan dere kose dere med trailersjåføren som stod ved Utøya fergeleie, mens det ble løsnet skudd. Det er nok å høre hva han sier. Purken i Norge er jo noen man IKKE skal låne sine ører til. De har jo bevist at de IKKE kan noe-. I følge alle røde lamper og knapper som var avslått 22. juli-. Det er kun i molboland at slikt går ann-. Men dette er jo blitt skrevet om noen tusen ganger her på forumet, bla av bamse-. Han hadde et våkent øye- :)

Til de pkerne som er her inne med anonyme nick vil jeg si, Norge stinker som en diger dass.

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=28

Jeg feller kanskje noen tårer den dagen disse bandittene og morderne blir satt i fangeskap, 18-21 år fengsel + moms. Gledestårer.



 

Lenke til kommentar

 

 

Sure. Bare bruk tiden din på det du, så kan alle de som faktisk prøver å ødelegge samfunnet sove i fred.

 

Greit nok at du foretrekker å sove, men kanskje det er mulig å vekke noen få i hvert fall.

 

Skulle det være morsomt eller gi mening?

 

 

Voldsomt til pirking her. Skulle det du sa være morsomt eller gi mening da? Ødelegge samfunnet?

Endret av Ateist
Lenke til kommentar

Ja, folk prøver å ødelegge samfunnet som vi kjenner det. De sitter bak scenen og gir penger til Høyre og FrP og har allerede klart å fjerne formueskatten og arveavgiften. 

 

Jeg driter i hva slags crackpot teorier folk har om konspirasjoner og religioner og all slags piss, men når dere trekker folks oppmerksomhet vekk fra hva som FAKTISK betyr noe i samfunnet, så blir jeg sint!

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Ja, folk prøver å ødelegge samfunnet som vi kjenner det. De sitter bak scenen og gir penger til Høyre og FrP og har allerede klart å fjerne formueskatten og arveavgiften. 

 

Jeg driter i hva slags crackpot teorier folk har om konspirasjoner og religioner og all slags piss, men når dere trekker folks oppmerksomhet vekk fra hva som FAKTISK betyr noe i samfunnet, så blir jeg sint!

 

Så det at noen vil ha ekte demokrati gjør deg sint? Skjønner ikke hvorfor du blander inn FrP og i hvert fall ikke Høyre med i dette. Høyre er et av de mest elitistiske partiene på stortinget, de er jo helt enig med deg i din motstand mot demokrati.

Lenke til kommentar

Var det det jeg sa? Eller sa jeg at de som prøver å ødelegge samfunnet allerede HAR fjernet formueskatten og arveavgiften?

De prøver å ødelegge velferdssamfunnet slik de har klart det i USA og andre land.

 

Det å ville ha ekte demokrati har i hvert fall ingenting med USA å gjøre, det er en oligarkisk toparti stat styrt av de rike med en illusjon om demokrati. De fleste land i Europa er mye mer representativ om ikke demokratisk enn USA.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

 

Den dagen folk flest oppdager at ungdommene ble meiet ned på Utøya av AP og deres lakeier- men så er det bare sannheten som kommer for en dag. Og da er det mange som følger med i "dragsuget".

 

 

 

 

 

Regner med det er en feilstaving her.... eller ??

 

Nå er tiden inne for å få saken opp på bordet- da det er valg nu til høsten, så er det PÅ HØY tid at almuen i dette landet våkner!

 

Nå er 9 skyttere tatt for å ha skutt på Utøya. Men det var ikke norsk purk som hadde nese for å fakke de.

Figuren som ble filmet i vannkanten på Utøya denne ettermiddagen i 2011 mens han skjøt ungdommer er fra Sogn og Fjordane.

 

Her kan dere studere både han og andre nærmere.

 

Han ble registrert som morder allerede i 1974, da han drepte en 12 år gammel jente. Vi har flere slike svin i Norge.

 

Dødsskvadronen er omtalt her, det var også dem som var i aksjon på Orderud går og når Palme ble skutt.

 

Nrk sladdet bildet, slik at man ikke skulle gjenkjenne ham. Men de som kjenner ham sier jo også at det ikke er ABB som er avbildet. Men det er forsåvidt himmelsk forskjell på ABB og massemorderen fra Sogn og Fjordane. Han er også militær med tjeneste i utlandet og har vært med på "operasjoner".

 

Massemord i Norge skjules av frimureriet.

 

Det er viktig at dobbelt staten kommer for en dag, slik at folket IKKE stemmer på NOEN inne på dagens storting!!

 

http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=114&t=3245

Lenke til kommentar

 

Sure. Bare bruk tiden din på det du, så kan alle de som faktisk prøver å ødelegge samfunnet sove i fred.

 

Greit nok at du foretrekker å sove, men kanskje det er mulig å vekke noen få i hvert fall.

 

 

Noen folk er ikke villig til å være våkne eller innse realiteten. De foretrekker å leve i en boble og eller sove i våken tilstand. Ikke mye du kan gjøre med det. Slike individer må ta tak i seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Direktedemokrati er muligens bedre enn dagens modell, for da får folket merke konsekvensene av sine egne valg. Kanskje de lærer. 

 

Det finnes ikke noe som heter direktedemokrati. Alt demokrati er folkelig og "direkte". Indirekte "demokrati" er bare en annen form for autoritært styre eller tyranni.

 

Vi har et representativt tyranni i dagens Norge, og særlig representativt er det egentlig heller ikke.

 

Demokrati = folkemakt/folkestyre. Det er den eneste definisjonen av demokrati. Har man ikke folkemakt/folkestyre så har man ikke demokrati.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hehe. Dere lager jo god underholdning, om ikke annet. Sett at vi innførte direkte demokrati, men to uker senere stemte flertallet for å gjeninnføre det gamle indirekte demokratiet. Ville dere fortsatt protestert?

Lenke til kommentar

Det er flere her på forumet som ikke ser forskjell på en pinsevenn eller en påskelilje- eller et demokrati kontra dirketedemokrati. De klarer også det mesterstykket å fortelle oss at de ikke finnes. Men det vet jo alle som har vært i Sveits, det finnes, :eek: .

Videre fungerer dagens valgsystem i Norge kun for blodbadsglobalistene. De har ALDRI tenkt å legge to pinner i kors for nordmenns ønsker. Nei, de skal bort sa fhv stm Gro H B i en stortingsmedling for noen år siden, hvor det kom for en dag at Norge skulle ødelegges og nordmenn skulle bort. Stortingsmeld nr 74.

http://menneskerettigheter.info/fradrgoebblestildrgro.html

I Norge er nesten 1000 mennesker tatt av dage med blåsyre siden 10. januar 1940, fordi de stod i veien for globalistenes planer om å rive ned Norge.

Her på dette forumet gjemmer disse slaskene seg, som er med på å rive Norge ned. Det er ynkrygger dere- og spyttslikkere. I Sveits har også de steingale globalistene skult sine forumuer.

Men Sveits har ikke til hensikt å innføre blodbadsglobalistenes blodbad, nix:

https://www.aftenposten.no/verden/Sveits-stenger-dorene-for-flere-asylgrupper-114305b.html


Så der treffer galningene som vil ødelegge europa- på kvist :w00t:

Og Sveits har et dirketedemokrati, hvor FOLKET selv bestemmer med juridisk bindende folkeavstemninger.

Løstløgnere slik det er i Norge finnes ikke i Sveits. Det er hva Norgespartiet vil innføre i Norge for NORDMENN!
 

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

I Norge er nesten 1000 mennesker tatt av dage med blåsyre siden 10. januar 1940, fordi de stod i veien for globalistenes planer om å rive ned Norge.

Seriøst? Det er jo helt skrekkelig! Hvorfor har jeg ikke hørt noe om dette? Hvor kan jeg lese mer om dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...