Gå til innhold

Max Payne 3 - menyene plutselig på japansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Oppdaterte MP3 i natt, det tok tid så jeg gikk til sengs.

I dag stod spillet på ferdig oppdatert, og med alle menyer og all tekst på japansk.-

Nå har det seg slik at jeg ikke kan japansk.... så det jeg lurer på er om noen gidder å ta et screenshot av den menyen hvor jeg skifter språk, hadde det vært fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du treng ikkje rote i menyen, hadde dette sjølv etter siste patch. Finn eller lag ein snarveg til spelet, høgreklikk og velg "Egenskaper", og så legg du til "-language english" (utan ""-ane) etter "...PlayMaxPayne3.exe".

Då skal spelet starte med engelske menyar igjen neste gang. :) Du får ta turen tilbake og la meg vite om det funka.

Skrevet

Du treng ikkje rote i menyen, hadde dette sjølv etter siste patch. Finn eller lag ein snarveg til spelet, høgreklikk og velg "Egenskaper", og så legg du til "-language english" (utan ""-ane) etter "...PlayMaxPayne3.exe".

Då skal spelet starte med engelske menyar igjen neste gang. :) Du får ta turen tilbake og la meg vite om det funka.

Kaster meg inn i debatten jeg og, har akuratt samme problem,, jævla irr.

har prøvd som du sa, blir fullstendig adresse slik? :"M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe" language english

Skrevet

Kaster meg inn i debatten jeg og, har akuratt samme problem,, jævla irr.

har prøvd som du sa, blir fullstendig adresse slik? :"M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe" language english

"M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe -language english"

Skrevet

Du må ha med streken før orda (-language) for at sånne launch modifiers skal funke. Generell regel. Kunne vore betre forklart av meg. Eg har -language english etter det siste "-et i filpathen, men om det funka med -language english innaføre "-ane òg, så er jo det like greitt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...