abbor Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Hei Oppdaterte MP3 i natt, det tok tid så jeg gikk til sengs. I dag stod spillet på ferdig oppdatert, og med alle menyer og all tekst på japansk.- Nå har det seg slik at jeg ikke kan japansk.... så det jeg lurer på er om noen gidder å ta et screenshot av den menyen hvor jeg skifter språk, hadde det vært fint...
Licht Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Du treng ikkje rote i menyen, hadde dette sjølv etter siste patch. Finn eller lag ein snarveg til spelet, høgreklikk og velg "Egenskaper", og så legg du til "-language english" (utan ""-ane) etter "...PlayMaxPayne3.exe". Då skal spelet starte med engelske menyar igjen neste gang. Du får ta turen tilbake og la meg vite om det funka.
diosyris Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Du treng ikkje rote i menyen, hadde dette sjølv etter siste patch. Finn eller lag ein snarveg til spelet, høgreklikk og velg "Egenskaper", og så legg du til "-language english" (utan ""-ane) etter "...PlayMaxPayne3.exe". Då skal spelet starte med engelske menyar igjen neste gang. Du får ta turen tilbake og la meg vite om det funka. Kaster meg inn i debatten jeg og, har akuratt samme problem,, jævla irr. har prøvd som du sa, blir fullstendig adresse slik? :"M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe" language english
RRhoads Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Kaster meg inn i debatten jeg og, har akuratt samme problem,, jævla irr. har prøvd som du sa, blir fullstendig adresse slik? :"M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe" language english "M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe -language english"
diosyris Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 "M:\Max Payne 3\MaxPayne3.exe -language english" Jau da funka det Hjertelig!!!!!
Licht Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Du må ha med streken før orda (-language) for at sånne launch modifiers skal funke. Generell regel. Kunne vore betre forklart av meg. Eg har -language english etter det siste "-et i filpathen, men om det funka med -language english innaføre "-ane òg, så er jo det like greitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå