Gå til innhold

Juletråden 2012

Rajah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, for meg er romjula viktigere enn selve julaften, det som skiller julaften fra de andre dagene er gavane, ellers er det jo god mat og tradisjoner hele romjula.

This :)

Skrevet

Husker vi så polarekspressen i hallen sammen med hele "mellomtrinnet"(5-7klasse) på barneskolen når jeg gikk i 7.klassen, på siste skoledag. Husker jeg syntes den var så kjedelig... :D

Skrevet (endret)

Her har vi passert halvveis på julekalenderen, og ikke et knyst i juletråden? O.o Skamme dere skulle dere! Skamme! :nei:

Anyways, synspunkter på årets juleøl? Jeg kan melde om at de er skuffende dårlige på den fronten i USA. Overraskende lite utvalg av amerikansk juleøl. De er dog gode på å importere. Fant til min store lykke Haandbryggeriet Nissefar i en ølsjappe her! :dribble:

Endret av I.A.G.
Skrevet

Desember har godt veldig fort ja. Er ferdig med alle hel/halvdagsprøvene på skolen nå, er bare vanlige prøver igjen. Så er så og si ferie nå! :w00t:

Btw, har ikke noe kommentar til ølen, ikke mitt felt :p

Skrevet

Her har vi passert halvveis på julekalenderen, og ikke et knyst i juletråden? O.o Skamme dere skulle dere! Skamme! :nei:

Anyways, synspunkter på årets juleøl? Jeg kan melde om at de er skuffende dårlige på den fronten i USA. Overraskende lite utvalg av amerikansk juleøl. De er dog gode på å importere. Fant til min store lykke Haandbryggeriet Nissefar i en ølsjappe her! :dribble:

Tomtebrygg!

Skrevet

Hoho, jeg fikk mandelen sånn btw, siden du nevnte det. Fikk en pakke med sjokolade-løvhjerter! ^^

Og folkens.. GOD JU! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...