Gå til innhold

Anmeldelse: Medal of Honor: Warfighter (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg syns det er et kjempebra spill. Det eneste cqb som slår det er cod4. Dette er min mening da.

Du syns faktisk biljaktsekvensen med rubberband-AI var god?

Eller hva med den åpenbare glippen i treningsoppdraget for terrorister der underteksten som oversetter lederen blander høyere og venstre så jeg måtte gjennom et treningsoppdrag for fly enda en gang?

Dette er det jeg gadd av Singleplayer forresten.

 

Jeg har aldri sett så mange bugs og problemer som MP har, i løpet av 3 timer med spilletid har jeg opplevd:

  • Gå i lufta på usynlige planker.
  • Spawna out of bounds.
  • Havna out-of-bounds når et objective har blitt sprengt.
  • Netcode er på en eller annen måte verre enn i BF3.
  • Aim-assist med mus.
  • Mouse acceleration
  • Opplevd at aktivering av MSAA fjerner gløden rundt din din Fireteam buddy og de som skyter på deg.
  • Synlig LOD-justering.
  • Texture pop-in.

Sånn tilfeldigvis syns jeg det er merkelig at utviklerne sier de har gått for realisme når alle du skyter i Multiplayer tåler minst 4 skudd i torso med et automatgevær, eller hvordan man kan ta på en hjelm og plutselig tåle dobbelt så mye skade.

 

jeg har bare spillt mp. syns det er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er et kjempebra spill. Det eneste cqb som slår det er cod4. Dette er min mening da.
For å stille ett spørsmål. Hva er det som gjør at du synes det er bra?

 

Kan han ikke få synes ett spill er bra bare fordet mange andre ikke synes det? Smak og behag er forskjellig, trodde folk innså dette for flere tiår siden, mange synes Cod MW var ekstremt bra, og om jeg virkelig skal være ærlig så det ikke noe annerledes enn de nyere codspillene da det kommer til gameplay som igrunn er det eneste som teller i ett spill, er jo en grunn til at super mario fortsatt blir spilt. hadde cod droppet alt som heter killstreaks og visse perks hadde spillet vært ufattelig mye bedre også, jeg personlig synes Warfighter ser morsomt ut, om singleplayeren er elendig får så være, jeg kommer nok ikke til engang å prøve den ut uannsett... desverre er folk blitt altfor kresne da det kommer til spill, spesielt singleplayer-spillere -.-

 

Jeg husker Crysis kom og noe av det folk synes var sykt var dynamiske skygger etc, er det bare meg eller det noe av det mest unødvendige jeg kan komme på i spill, har spillet skygger slår jeg det av i 90% av spillene bare fordi det er bortkastede ressurser, med mindre de er en faktor i competive play.

 

Jo han kan det, men hvis han synes det er bra er det også enkelt for han å nevne elementene som han liker. Har null problem med at folk liker spillet, men jeg vil gjerne da vite hva som er bra med spillet. rett og slett fordi at det kan gjøre at jeg får se andre siden av spillet enn den negative. Det at folk har blitt for kresne er en god ting, vil vi virkelig at utgivere skal gi ut samme spillet gang på gang i ny innpakning? Vil man ikke at spillbransjen skal utfordre oss som spillere og gi oss en opplevelse? Gameplay har mye å si, men hvis gameplay er det same i spill etter spill, hvorfor skal jeg da kjøpe det nye spillet hvis jeg får samme gleden fra det forrige? Dette er ikke for å henge ut Morgangaming, men for at jeg er interessert i å få vite hva med spillet han liker.

 

Warfighter ble jo laget for at det skulle være litt mer realistisk, men nå viser det seg jo at de punktene som man forventer realisme er jo totalt det motsatte og her er litt av problemet med sjangeren. De vil at ting skal være realistisk, at våpen skal føles som ekte og at folk skal få innblik i hvordan livet til soldatene er. Men hvorfor lager de da ikke ett realistisk spill? hvordan tåler en person 4 skudd fra en snikskytter uten å dø? Hvordan kan hjelm doble hvor mye man tåler? Du spiller spesialsoldat, men du kan bare glemme å spille taktisk fordi spillet allerede har bestemt hva du skal gjøre og når du skal gjøre det. Dette har ingenting med å være kresen, det har med å forvente at utviklere faktisk leverer det de påstår de skal levere. Og her skuffer dessverre warfighter stort, kan godt hende multiplayer delen er ålreit, men jeg har Close quarter til BF3, jeg trenger ikke ett nytt spill for å få hektiske kamper så lenge det ikke gir noe nytt til sjangeren.

 

jeg syns det er bra pga. at det fremmer team gameplay, og gjørt det enklere og spille et spill med en kamerat. det er umulig og gå og prøve og være "one man army", og jeg liker veldig godt det at man kan velge sin egen nasjon.

 

det eneste jeg kan sette fingeren på som jeg virkelig hater er at sniper riflene med ladebolt ikke tar nok liv. det burde også vært et lite punkt som er hjertet som dreper med en kule.

 

og bugs er det jo (som i alle spill. husker du bf3 uten patch?) men disse kommer til og bli utbedret.

Lenke til kommentar

moh2010 var et bra spill men dette her er et rent makkværk uten like. er meget skuffet over moh-warfighter... men kom ikke som en over raskelse når det ble one day patch, med bug lister så lange at de kan rulles ut fra trondheim til oslo... alt peker mot et rush for å release før blkops2.. ea har ødelagt og gravlagt moh for godt.

 

som det ikke er nok så er frostbite2 enginen helt udugelig på ps3.. så mye treghet,blur effecter og screen tearing har jeg aldri opplevd i et spill på ps3 før.. frostbite2 er ikke ikke gangbart på ps3 i det hele tatt. allt av spill som bruker frostbite2 vil bli boykottet heretter.

 

til slutt her er en video av en uheldig person som har kjøpt moh-warfighter.. denne treffer blink på hva jeg føler nå...

 

link:

http://www.youtube.com/watch?v=z4T5K-YEY-Y

Lenke til kommentar

Gjett hvem som kommer og sier om noen dager "- Vi beklager, spillet ble ikke som vi hadde planlagt". Det samme gjorde de når moh 2010 ble lansert. Patetisk. Skylden ligger hos anmeldere og spillere, som bare vil ha det samme cod tullet hvert år.

 

Ja så lenge tilbakestående gamers kjøper dette og nyeste CoD år etter år er gammelt oppgult alt vi får servert på AAA markedet :D

 

De som kjøpte det får hvertfall garantert BF4 beta da!!!

Lenke til kommentar

Gjett hvem som kommer og sier om noen dager "- Vi beklager, spillet ble ikke som vi hadde planlagt". Det samme gjorde de når moh 2010 ble lansert. Patetisk. Skylden ligger hos anmeldere og spillere, som bare vil ha det samme cod tullet hvert år.

 

Ja så lenge tilbakestående gamers kjøper dette og nyeste CoD år etter år er gammelt oppgult alt vi får servert på AAA markedet :D

 

De som kjøpte det får hvertfall garantert BF4 beta da!!!

Du vet noe er galt når et av de store salgspunktene for et spill er: "du får tilgang til BF3 BETA!"

Det morsomme er at man får to BETAer for prisen av en: MoH:WF, og BF4

Lenke til kommentar

Jeg likte 2010 versjonen faktisk littegrann. Men dette er søren meg skikkelig skuffende. Alt er skriptet, og prøver du bryte det så blir du drept. Pang. Ikke skutt, sprengt. Du bare dør.

 

Jeg skulle flanke fienden. Det var et åpent område foran meg som jeg kunne løpe på. 5 meter ut i det området kommer det opp "You're leaving the battlezone" eller noe sånt. Så telte spillte ned - 3- 2 - 1.. Død. Restart fra forrige check point. Jeg rakk ikke skjønne hva som skjedde, 3 jævla sekunder å snu meg på og løpe tilbake.

 

Hva f... har skjedd med spillbransjen? Det har vært slik en stund, men utviklingen stopper jo ikke opp. Det blir bare værre og værre synes jeg. Jeg er medskyldig, jeg har kjøpt en del av dette søppelet.

Lenke til kommentar

Forstår faktisk ikke helt hatet mot dette spillet. Ja, singleplayern er veldig middelmådig, men når det kommer til multiplayern synes jeg de virkelig er inne på noe. De legger opp til veldig mye fokus på teamplay, og gjør deg skikkelig obs på å passe dine sektorer for å unngå å bli flanket. Jeg er selv mektig lei av arcade-shooting games som COD, og setter heller pris på spill som Arma2 og til tider BF3, men likte MP-delen av dette spillet godt.

Ikke noe sjokk at IGN ga spillet 4/10 derimot. De forguder jo fremdeles COD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...