Gå til innhold

Hvor mye får jeg for denne?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg PC for 2 mnd siden, og ønsker å selge denne for å kjøpe Mac istedetfor.

 

Den er bygd av noen kamerater som har peiling på pc. Følgende specs:

 

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

ASUS P8Z77-V, Socket-1155

Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Corsair TX V2 850W PSU

Intel® Core i5-3570K Processor

Western Digital® Desktop Green 1TB

Crucial m4 SSD 2.5" 128GB

BenQ 24" LCD G2450HM

Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Mellom 8500,- og 9500,- vil jeg si er en grei pris. Kommer maskina med gyldig OS?

Kjøpte alle deler for ca 12.000.

 

Jepp, gyldig Windows 7

Sleng på 700,- for OS da så har du en pris mellom 9200,- og 10500,-. Tror nok du må lokke med litt rabatt i forhold til nypris for å få solgt den fort.

 

Takk for hjelpen :)

Noen tips i hvordan jeg kan få solgt den? Tenkte å legge den opp på finn, men leveranse etc?

Lenke til kommentar

Tja. Mellom 8500,- og 9500,- vil jeg si er en grei pris. Kommer maskina med gyldig OS?

Kjøpte alle deler for ca 12.000.

 

Jepp, gyldig Windows 7

Sleng på 700,- for OS da så har du en pris mellom 9200,- og 10500,-. Tror nok du må lokke med litt rabatt i forhold til nypris for å få solgt den fort.

 

Takk for hjelpen :)

Noen tips i hvordan jeg kan få solgt den? Tenkte å legge den opp på finn, men leveranse etc?

Prøv bruktmarkedet her på HW.no iallefall. Finn er også å anbefale, du kan jo skrive at maskina må hentes hvis det er pes å ordne frakt. Hør med venner og bekjente, kanskje noen vil ha en gamer til jul ;)
Lenke til kommentar

Du kommer nok til å måtte selge den 3-4000 billigere enn det du kjøpte den for. Hvorfor ikke kjøpe en billig Mac til surfing og småting, og bruke denne til gaming?

 

Har en Macbook Air, og jeg tenker egentlig at jeg må slutte å spille. Jeg spiller 2 spill (Bf3 og FM), men tenker at jeg ikke tjener noe særlig på å spille.

 

Likevel, det er også deilig å ha en egen gaming-pc! Av person er jeg veldig ryddig, og liker egentlig ikke å ha masse ledninger og sånt. Derfor tenker jeg at det er veldig kjekt med én skjerm med integrert maskin, og kun 1 ledning. Mye mer ryddig, synes jeg

Lenke til kommentar

Kjøpte alle deler for ca 12.000.

 

Jepp, gyldig Windows 7

 

Ønsker du å selge den innen en måned: 6000-7000 kroner.

Ønsker du å drøye det LENGE: 7000-8000kr

Alt over er dessverre å drømme, men mulig hvis heldig.

 

Kjipt, men slikt er det med pc'er, i det man kjøper dem og pakker dem ut har verdien allerede falt med mange tusen kroner.

Lenke til kommentar

Hvorfor økes prisen om jeg venter lenge? Ser ikke logikken i den

 

Logikken i det er ganske så logisk i seg selv.

 

Du får den raskere solgt til en lavere pris, ved høyere pris vil du få lavere interesse. Og da snakker vi lavere av den typen som er verdt å bruke tid på, men såkalte "prutere" vil du få mer enn nok av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...