Gå til innhold

Hva er den siste filmen dere har sett på kino?

Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så filmen "Victoria" på kino med klassen. En veldig dårlig film full av ironi. Ikke helt bra nei. + at jeg kjente to som spilte der, som gjorde det meste verre.

• 3 uker senere...
Skrevet

Mange sier den er helt elendig, men de har sett den på pc. Jeg og kompisen min likte filmen utrolig godt! Stemingen var amazing i kinosalen! Vet ikke om det er like gøy og se den på en vanlig tv i stua liksom. Jeg synest i hvertfall at den er verdt og se.

Skrevet

Okei takk, ja tror nok jeg skal se den :)

Ja, hmm så går sikkert fint ann å se den på TV i stua å. Det som er mest avgjørende er lyden. Har du skikkelig anlegg og god lyd, så føler man at man sitter inni filmen liksom. På PC er det bare å se den for å ha sett den, finnes ikke mange filmer som er gode på PC.

Skrevet

the place beyond the pines. Fantastisk film, første del er dog helt utrolig, så blir det litt mer rotete mot slutten.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Grusomme meg 2. Helt grei film, selv om jeg sikkert er 15-20 år eldre enn målgruppen. Grei underholdning på en kjedelig søndag.

Skrevet

Så Iron Man 3 på tirsdag, og jeg synes den var veldig god. Har virkelig fått sansen for Marvel-figurene, og Iron Man er den kuleste av dem alle!

Nja, jeg vil si Robert Downey Jr er den kuleste av de alle, men Iron Man i seg selv er kjedelige saker. Har sansen for Thor i, øh, Thor og Avengers. Gleder meg til Thor: The Dark World. Cap America er heller ikke så verst. :)

Siste jeg så var nok Man of Steel. Kongefilm. :) Men er litt skeptisk til ryktene om en prequel. En Superman-film som foregår 100% på Krypton uten Superman selv? Hm... tror ikke det. :p

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...