Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om Samsungstore ikke er klar for Note 2 ennå. Den finnes ikke i oversikten over mobiler og jeg lastet ned Kies i går. Kies finner telefonen men det står at fastvareoppgradering via Kies ikke er kompatibelt med min telefon. Håper Samsung får ut fingern og retter opp i dette.

det samme her.....har ringt samsung support...som stillte seg ufårstående ......
Lenke til kommentar

Hei ! Sitter og tenker på å bestille Note 2 men lurer på om det kan være lurt å vente til LTE versjon kommer ?

Den heter vel 7105 mens 3g heter 7100 ??

mvh

Ja, den heter 7105. Om det er lurt eller ikke må du nesten bare spørre deg selv om: Er nettet utbygd der jeg bor eller kommer det til å bli det? Trenger jeg hastigheten til LTE eller går 3G greit nok?

Lenke til kommentar

Jeg har nå gått fra Note 1 til Note 2. Strålende fornøyd, imponerende telefon.

Jeg har dog funnet noen negative punkter:

- Ikke Swype (viktig for meg, da de andre tastaturene på android market ikke er i nærheten like gode/effektive)

- Foreløpig ingen "move to SD card"-funksjon. Akkurat dette er ganske utrolig og veldig hemmende.

- Bakdekselet er glatt og sklir derfor lettere fra hånden.

 

Ellers synes jeg telefonen er både mye raskere og mindre batteritappende enn forgjengeren.

 

Lenke til kommentar

Jeg har nå gått fra Note 1 til Note 2. Strålende fornøyd, imponerende telefon.

Jeg har dog funnet noen negative punkter:

- Ikke Swype (viktig for meg, da de andre tastaturene på android market ikke er i nærheten like gode/effektive)

- Foreløpig ingen "move to SD card"-funksjon. Akkurat dette er ganske utrolig og veldig hemmende.

- Bakdekselet er glatt og sklir derfor lettere fra hånden.

 

Ellers synes jeg telefonen er både mye raskere og mindre batteritappende enn forgjengeren.

De har swype funksjonalitet på standard tastaturet, du må huke av en setting som heter "FOrtløpende inndata", så får du den deilige seipe følelsen tilbake i fingrene :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå gått fra Note 1 til Note 2. Strålende fornøyd, imponerende telefon.

Jeg har dog funnet noen negative punkter:

- Ikke Swype (viktig for meg, da de andre tastaturene på android market ikke er i nærheten like gode/effektive)

- Foreløpig ingen "move to SD card"-funksjon. Akkurat dette er ganske utrolig og veldig hemmende.

- Bakdekselet er glatt og sklir derfor lettere fra hånden.

 

Ellers synes jeg telefonen er både mye raskere og mindre batteritappende enn forgjengeren.

De har swype funksjonalitet på standard tastaturet, du må huke av en setting som heter "FOrtløpende inndata", så får du den deilige seipe følelsen tilbake i fingrene :)

Jøss, takk for tips! Jeg har på engelskversjonen av OSen og selv der står det ikke ordet "Swype". Litt dumt/misvisende for gamle Samsung-brukere. Men nå fungerer det i alle fall glimrende :D

Lenke til kommentar

Sitter pennen festet til telefonen på noen måte ?? Hvis ikke har jeg mistet den i løpet av første uken :(

 

Den "klikkes" fast

 

Men når du har klikket den ut.... Brukt pennen sammen med telefonen en stund.., lagt begge deler på bordet men glemt å klikke pennen på plass i telefonen.... Drukket en kopp med kaffi, og en kjapp tur på toalettet... Tar opp telefonen, putter den i lommen, og drar din vei... Ligger pennen fortsatt igjen på bordet ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...