Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn foretrekker kvinner med former


Anbefalte innlegg

Sklei kanskje litt ut av topic akkurat med det utsagnet, men det virkelige spørsmålet mitt var angående graviditet og fokus på kropp og helse. Det virker som du mener graviditet automatisk ødelegger alt av fokus på kropp og helse?

Sigh... her prøvde jeg å gi et konstruktivt svar, og så får jeg sånn dritt tilbake. Nei, jeg har ikke sagt at gradivitet ødelegger fokus på kropp og helse. Det jeg sa var at graviditet ødelegger fasongen (vanskelig å ha vaskebrett når man gravid i niende måned...) og mange fokuserer mer på barna enn trening når de er små. Er det så vanskelig for folk over femten å skjønne?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg sa var at graviditet ødelegger fasongen (vanskelig å ha vaskebrett når man gravid i niende måned...) og mange fokuserer mer på barna enn trening når de er små.

 

Soleklart. Poenget mitt er at de som er interessert i å gå ned i vekt etter ungen er kommet til, faktisk klarer det. Les innlegget ditt en gang til, så skjønner du hva jeg mener. For du legger det fram som at en graviditet automatisk ødelegger fasong og prioriteringer til alle kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...