darkrized Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Noen som kan anbefale meg en 19 tommers sjerm til mellom 1400-1600KR? eg kan max strekke meg til 1650KR. Noen gode forslag? MVH daniel
Alastor Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Du får ingen god 19-tommer til 1500,-...kjøp heller en 17-tommer da. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3459 Denne er vel det beste (minst dårlige) som er av 19-tommere til den prisen..men du får det du betaler for for å si det sånn.
ponke Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Når du talar om slike låge priser, må eg veta om det er med porto eller ikkje. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)
darkrized Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 Når du talar om slike låge priser, må eg veta om det er med porto eller ikkje. Mvh kjello2 porto er ikkje med. med porto blir det vell 200kr ekstra? så da kan du si eg betaler tilsammen ca 1900kr for skjermen.
meeg Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Kjøpte nylig en 19" skjerm til 1.299,- hos computercity i Sandvika, men det er jo et stykke unna Førde. Vet ikke om de sender.
darkrized Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 Kjøpte nylig en 19" skjerm til 1.299,- hos computercity i Sandvika, men det er jo et stykke unna Førde. Vet ikke om de sender. siden du har denen skjermen? er du fornøgd. er den bra? kan du gi meg noe opplysninger om vilken hertz den kjører i dei forskjellige oppløysningane?
meeg Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Jeg kjøpte denne skjermen til en pc jeg bygget, så jeg har den ikke her. Jeg satte den til 1280x1024 @ 75Hz, og har ikke hørt noe siden. Står noe mer her, ellers er det jo slik at man får det man betaler for. Til spilling, som i dette tilfelle, denne skjermen skulle brukes til vil jeg tro det holder med enn nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå