Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanskelig å bytte hånd hvis du prøver, tar bare noen dager før du vender deg til det. Faren min hadde den på høyre hånd i 30 år fordi han spilte fiolin. Tok ikke lang tid før han vendte seg til å ha den på venstre da han sluttet å spille.

Hvorfor skal jeg bytte, når jeg trives med å ha den på høyre? Det er vel mitt eget valg?

Hvor kjøpte du den klokken? Så fake ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så veldig vanskelig å bytte hånd hvis du prøver, tar bare noen dager før du vender deg til det. Faren min hadde den på høyre hånd i 30 år fordi han spilte fiolin. Tok ikke lang tid før han vendte seg til å ha den på venstre da han sluttet å spille.

Hvorfor skal jeg bytte, når jeg trives med å ha den på høyre? Det er vel mitt eget valg?

Hvor kjøpte du den klokken? Så fake ut..

Haha, den er nok ikke det. Boks, stemplede papirer og verifisert hos Bjerke :) At du tror den er fake viser jo bare din uvitenhet :)

Skrevet

De passer meg perfekt, så var heldig der!

Skoene er utsolgt nå Tsjuden, men mulig du kan få tak i de andre steder. Mark McNairy Suede Saddle Derby heter de vel.

Oi. De var akshually dødsfine.

e: hvor mye måtte du ut med?

Liker ikke å ta slikt såpass offentlig som det her, men ble ikke så mye.

Skrevet

uhoh.gif

Det er et par sko ffs.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har også et veldig privat forhold til skoene mine. Er liksom ikke alt som er like ålreit å dele med alle andre.

e: Knalltøffe sko forresten.

Endret av Vowels
  • Liker 2
Skrevet

uhoh.gif

Det er et par sko ffs.

Det er ikke prisen det går på, men når jeg velger å ha et brukernavn her som er såpass lett å knytte til meg som person vil jeg ikke ha allverdens som dukker opp på Googlesøk. Er bare for å beholde noe privatliv, akkurat som at jeg ikke snakker offentlig om hvor mye penger jeg har på bok, hvor mye garderoben min hadde kostet å erstatte og så videre. Det er bare snakk om å ikke dele alt ukritisk, noe jeg ikke har vært nøye nok på tidligere, så prøver å ihvertfall forbedre meg litt nå.

Skrevet

uhoh.gif

Det er et par sko ffs.

Det er ikke prisen det går på, men når jeg velger å ha et brukernavn her som er såpass lett å knytte til meg som person vil jeg ikke ha allverdens som dukker opp på Googlesøk. Er bare for å beholde noe privatliv, akkurat som at jeg ikke snakker offentlig om hvor mye penger jeg har på bok, hvor mye garderoben min hadde kostet å erstatte og så videre. Det er bare snakk om å ikke dele alt ukritisk, noe jeg ikke har vært nøye nok på tidligere, så prøver å ihvertfall forbedre meg litt nå.

Dette er et moteforum og å holde detaljer rundt et par sko hemmelig fordi du er redd for ditt eget privatliv, høres latterlig ut i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Uh... Ok.

Igjen, det er et par med sko, som ble kjøpt for et ganske ubetydelig beløp på en side som er offentlig tilgjengelig. Det ødelegger litt for "community"-følelsen her om man skal holde tilbake opplysninger som kan være relevante for mange her, men som vil være komplett ubetydelige for både deg og stort sett alle andre i samfunnet. Det er en viss forskjell på å fortelle hvor mye du betalte for et par sko, og å legge ut detaljerte opplysninger om hvor mye hele garderoben din er verdt.

Men for all del, alle har sine særegenheter...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...