Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PatSharpX: Likte skoene, men genseren og cardiganen falt ikke i smak. Hovedsaklig på grunn av knepping på cardiganen, og kragen på genseren.

Skrevet (endret)

Syns skoene var stilig. Likte ikke den merkelige kneppingen i halsen på jakken, og er litt usikker på knappene på cardiganen.. :dontgetit:

Endret av feggy
Skrevet (endret)

Atsjonas:

For lang i kroppen og kanskje litt lang i armene. Ikke fan av komboen med blå henley under. Likte heller ikke lommene.

Jeg tror problemet mitt med cardiganen er at jeg ved første øyekast trodde det var ei jente som var avbildet. :ermm: Kombinasjonen av at den er så lang som den er og lommene er at den får veldig mye vekt nederst, noe som ser merkelig ut (visuelt) og gjøre at den henger merkelig også.

Endret av lokeland
Skrevet

@Atsjonas:

Prøv å brett opp ermene. Bare akuratt ved kanten. Tviler på at mange legger merke til det, og ermlengden vil bli mye mer passe :) Tror jeg. Den er noen cm for lang slik den er nå.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Takker! Er litt enig at den er litt lang, får dra innom igjen imorgen og prøve en størrelse mindre :)

Edit: Den blå tskjorta under var totalt random.

Endret av Bruker-127711
Skrevet (endret)

Til Atsjonas: For lang spør du meg, både generelt og i armene.

Endret av Onyx
Flyttet til riktig tråd. Legger til brukernavn, slik at man vet hvilken bruker innlegget er rettet mot.
Skrevet

atsjonas: Likte ikke cardiganen, den var også for stor. Henley under var heller ikke så veldig pent, spesielt ikke når den er navy og du bruker sorte bukser.

Skrevet

Cardigan er kjøpt på HM. Ganske deilig egentlig, men litt romslig i størrelsane. Den brune buksa er NN.07 - Simon og den andre er ein modell frå Acne, som eg ikkje kjem på namnet på i farta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...