Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget skjerfet, buksene var helt ok. T-skjorten er det litt vanskelig å få inntrykk av hvordan ser ut, skulle gjerne sett hele motivet. Jakken/genseren synes jeg ikke var noe fin, om den hadde vært kortere hadde jeg likt den mye bedre. Blir litt som en kappe når den er så lang. Superhelt cardigan liksom. Hanskene hater jeg, aldri likt den typen hansker. Hva er poenget med et stort hull

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor folk henger seg sånn opp i hanskene. Det er helt normale kjørehansker, og hullet er der fordi det ikke er meningen at hanskene skal være varme, men at de skal gi godt grep rundt et ratt. De passer fint til høstvær, fordi de gir litt beskyttelse mot vind og vær, samtidig som de ikke er like varme og tette som vanlige skinnhansker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan jeg meddele at to av trådens brukere har dratt på høstferie. Hvis noen andre føler for å følge etter er det bare å sende meg en PM, så ordner vi det. Jeg har også slettet over tjue innlegg som ikke hadde noe med emnet å gjøre. Hvis kranglingen/offtopic-diskusjonen fortsetter vil det få følger.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

olelovold:

Pent, men digger ikke sort/navy-komboen. Heller ikke sort skjorte i utgangspunktet. Synes sålene på skoene så litt røff ut, men det må vel nødvendigvis bli slik med norsk vinter. Hadde likt en v-hals bedre enn cardigan, men jeg må si jeg digger blazeren. Flott å se peak lapel. Den sitter jo godt også, kanskje et par cm. for lang på armene (ser ihvertfall ikke no skjorte). Buksen er da heller ikke noe å si på.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...