Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cricket: Ser bra ut, men at du orker å gå med sånne heler på jobb forstår jeg ikke. Må jo være slitsomt i lengden?

 

Ja, det blir ganske sårt etter hvert. Jeg pleier å bytte mellom to-tre par i forskjellige høyder i løpet av arbeidsdagen. Da unngår jeg for det meste å få vondt i beina. Men av og til går det i ett med kunder, sånn at jeg verken merker smerter eller har tid til å gå og skifte, og da er det vondt når jeg setter meg på bussen og beina plutselig ikke har belastning på seg lenger.

 

Men det har mye med vane å gjøre også da, og at man har riktig "teknikk".

Lenke til kommentar

Akk, håret, ja..

Jeg liker å ha bob, men akkurat nå er den for lite oppklippet og for lite tynna. Altså blir den bare helt rar uansett hva jeg gjør eller ikke gjør. Men jeg har aldri fått høre at jeg ser østeuropeisk ut, da. Hjelper også litt at jeg som regel ser en del blidere ut i virkeligheten.

 

Holdt egentlig på å spare til langt hår, men gadd ikke mer rett før 17.mai, så da klipte jeg ny bob. Dessverre ble den ikke så vellykket som den boben jeg hadde i fjor.

 

Men for all del, hvis dere har forslag til hva som ville sett bedre ut, så kom med det!

Extensions er ikke aktuelt uansett, jeg skal spare på venlig måte hvis jeg skal ha det lenger.

Lenke til kommentar

Pene skjorter, men det sier meg alltid mer å se fit-pics av skjorter føler jeg...har mange pene skjorter isolert sett som ser helt jævlige ut når jeg får dem på meg fordi de ikke sitter bra lenger :ph34r:

 

Mye pent, Darkness, men kast de espadrillosene ut av kofferten fort som F!

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Blazeren er fra Filippa K ja, veldig happy med den : )

 

ang tee så sliter jeg litt med akkurat det. Det jeg har av hvite basic tees er fra acne og filippa k. Filippa K sine v-halser syns jeg er for kjedelige/for liten V. Acne sin V-hals er altfor dyp igjen. Men hvis du/dere har noen tips om en tee med en v-hals som ligger midt mellom Filippa og acne hadde det vært supert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...