Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skoleuniform er tøft.

Og thrice, du er alltid tøff!:thumbup:

 

woho! konservativ_woot.gif

 

 

Trodde jeg skulle få mye mer tyn enn det her. Kommer sikkert når AnewZ vil ta igjen for at hele internett fikk høre at han hører på Evanescence og Dead by April harhar.gif

 

Takk forresten, Frdlr!

 

Jeg synes det så bra ut, men jeg tror det hadde sett bedre ut med jeans eller chinos.

 

Men ikke like tøft. Ser dog poenget.

Lenke til kommentar

[quote name='SML' date='14. juni 2010 - 21:20' timestamp='1276543239'

 

Takk! :)

 

What can I say og Losing You ble i overkant tenåringsangst for min del. Forsåvidt de eneste jeg har hørt også, siden de er på playlisten.

 

Ser overraskende bra ut thrice, men som andre her, litt usikker på sokkene.

 

Takk for det. Jeg var heller ikke fornøyd med sokkene. Trodde de skulle være usynlige, og ville ikke risikere gnagsår igjen siden jeg skulle gå i de hele dagen/natta.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

 

Skoleuniform er tøft.

Og thrice, du er alltid tøff!:thumbup:

 

woho! konservativ_woot.gif

 

 

Trodde jeg skulle få mye mer tyn enn det her. Kommer sikkert når AnewZ vil ta igjen for at hele internett fikk høre at han hører på Evanescence og Dead by April harhar.gif

 

Takk forresten, Frdlr!

 

Jeg synes det så bra ut, men jeg tror det hadde sett bedre ut med jeans eller chinos.

 

Men ikke like tøft. Ser dog poenget.

 

 

Hahahha, det var 2sanger fra DBA og 1(!) fra evanescence som ikke er der til meg engang, så fuck you! :p

 

On Topic: Var ikke det værste jeg har sett, litt småfrekt. Digger skoene og blazeren så bra ut. Litt overkill med PS? Men ellers bra, shortsen er jo også pen, men hadde nok blitt penere med chinos. Men du har jo alt sagt at det var for varmt til det, så du er vel unnskyldt.

Lenke til kommentar

Ser bra ut det Olsen, og tror du kledde deg riktig - ikke veldig pragende, men heller ikke joggebukse og t-skjorte med harry tekst på.

Husker en på ungdomsskolen gikk med en t-skjorte det stod "FUCK THE POLICE" eller lignende på når vi skulle ha muntlig eksamen, han fikk beskjed om å vrenge den og bruke hodet. Needless to say, han var ikke den skarpeste og jeg har ikke sett han siden. Ikke at det gjør meg noe..

Lenke til kommentar

 

Skoleuniform er tøft.

Og thrice, du er alltid tøff!:thumbup:

 

woho! konservativ_woot.gif

 

 

Trodde jeg skulle få mye mer tyn enn det her. Kommer sikkert når AnewZ vil ta igjen for at hele internett fikk høre at han hører på Evanescence og Dead by April harhar.gif

 

Takk forresten, Frdlr!

 

Jeg synes det så bra ut, men jeg tror det hadde sett bedre ut med jeans eller chinos.

 

Men ikke like tøft. Ser dog poenget.

 

 

Hahahha, det var 2sanger fra DBA og 1(!) fra evanescence som ikke er der til meg engang, så fuck you! :p

 

On Topic: Var ikke det værste jeg har sett, litt småfrekt. Digger skoene og blazeren så bra ut. Litt overkill med PS? Men ellers bra, shortsen er jo også pen, men hadde nok blitt penere med chinos. Men du har jo alt sagt at det var for varmt til det, så du er vel unnskyldt.

 

Riiiiiiiiiiiiight. Det var selvsagt til noen du kjenner ;)

 

Selvsagt ikke overkill med PS, eller så synes jeg. Navy blazer blir fort kjedelig uten noe som piffer opp litt.

Ellers takk for positive ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...