Gå til innhold

Kamptråd - Newcastle vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Newcastle har vært latterlig dårlig hele sesongen, og dette kommer til å bli årets første slakt. 0-4.

Eventuelt fortsetter Man United i samme spor som sist, og du får enda en dato å tilføye i signaturen din.

Endret av Latias
Skrevet

Det tror jeg dessverre ikke. Colo og Krul er ute, og Saylor er muligens ute. Midtbanen har vært forferdelig i år, og henger ikke sammen i det heletatt. Nei, dette blir nok ikke helt det store. Newcastle har slitt veldig i år, og kommer nok til å fortsette å slite her.

Kagawa, Rooney og RvP vs Simpson, Williamson og Perch. Uuuugh!

Skrevet (endret)

Rooney tilbake får meg til å være jævlig positiv. Scholes må selvfølgelig starte mot Magpies, he fuckin' loves scoring at St. James'. Legend.

Oh shit. That's right. Sports Direct Arena, bitch.

Endret av tc47
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Heia Newcastle. :)

0-1.

Skrevet

Harper; Santon, Williamson, Perch, Ferguson; Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Gutierrez ©; Ba, Cisse.

RvP og Rooney vs Williamson og Perch. Eeeeew!

De Gea, Rafael, Rio, Evans, Evra, Carrick, Cleverley, Kagawa, Welbeck, RVP, Rooney.

Skrevet

Latterlig at vi ikke kjører Valencia på kant å Anderson på midten istede for Welbeck på kant................. jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz jeg skal spise i meg ordene om jeg tar feil.... håper oxo Rooney har mer lyst å spille fotball fremover enn det han har prestert i det siste... bortsett fra skaden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...