Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Anew - Tokina 100/2.8 Macro


Anbefalte innlegg

Artige lys på balkongen, men jeg likte spesielt skalaøvelsen og bokeh-outtaket. Likte veldig godt følelsen av skala og linjer, og det var akkurat passe med reflekser i hjelmen på outtaket. :)

 

Si gjerne i fra neste gang du er i Køben på kveldstid - har et par tips om utesteder hvor kan man nyte en god øl og snakke sjit. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I want those droids!

DSC4296.jpg

iso 800, 1/250, f/8

 

Den lille legofiguren fungerte overraskende godt inne i bygningen ja. Utrolig tøft med disse møterommene som henger ut over atriumet.

 

Du var (selvsagt) i tankene mine Trondster, men et er dessverre lite fritid på sånne jobb-svippturer. Det er imidlertid mulig at jeg blir 2-3 dager i København i løpet av høsten, og da lar jeg høre fra meg. ;)

Lenke til kommentar

Linepusle: Det er forsåvidt bevisst (det er mye lange, mørke platformer på Couruscant), men også en dyd av nødvendighet. Jeg måtte ha litt avstand til Darth for å bevare litt form i bakgrunnen. Alternativet var å blende mye ned, og uten snorutløser var ikke det et alternativ. :)

 

Trondster: Som lokalkjent kan du kanskje fortelle meg noe om "opp-ned-pyramide-bygget" i bakgrunnen?

 

I dag:

-There's droids in them thar hills, sir. I can feel 'em.

DSC4330.jpg

iso 1600, 1/100, f/5

  • Liker 1
Lenke til kommentar

knb: Jeg er ikke sikker på om jeg hadde følt meg høy i hatten, om jeg hadde fått oppdraget mitt rett fra Darth.

 

Det ble ikke tid til noe bilde i går.

 

 

-Look, sir! A crashed escape pod. We must be getting closer!

-Oh dear, R2! If only Master Luke was here!

DSC4437-X2.jpg

iso 400, 1/40 sek, f/8, håndholdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker!

 

knb: Det er jo relativt sjelden at jeg leker med Legoen ellers, så ja.

 

bObleJet: Har sett litt på de før, og de er jo sinnsykt mye bedre enn det jeg presterer - i tillegg til at han er bedre utstyrt enn meg.

 

Dagens:

 

-Surrender, rebel scum, you're trapped!

-Please don't shoot! Oh Master Luke, where are you!?

DSC4453-X2.jpg

iso 800, 1/80 sek, f/11

 

Større: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-MWGNHGd/0/O/DSC4453.jpg

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...