Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke, brukte selv 59fifty LA i sort før, men det var tiden før jeg fant alle New Era collabsene :=) Så sannsynligvis fordi de er lettest å få tak i og billigst.

 

Noen måte å finne ut avsendere på en pakke som ligger på posten? Står ikke avsender på den hvite lappen, men bare noe amerikansk shit... Lurer veldig på om det er verdt å ta turen til posten i dag eller om jeg kan vente til i morgen...

Endret av Homme
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mtp. et bilde Wh1te postet i en annen tråd, kan man bruke slips til pique?

 

Slikleis

 

Det funker av og til. Du kan faile, så du må være forsiktig. Jeg har brukt det et par ganger, men ikke uten cardigan/uniformsjakke over/som backup.

 

Jeg er veldig fan av slips til kortermet skjorte, selv om det i følge mange er en fashion faux pas.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke personangrep. Dette er diskusjon.no. Jeg argumenterer, om enn noe billig i dette tilfellet. Du er bombastisk og da kan du egentlig forvente å få litt syre i retur.

 

Skulle det være noe annet, står du fritt til å sende meg en PM :)

 

Det er ikke personlig, det er bare... mote ;)

Lenke til kommentar

Det har ingenting med mote å gjøre når du kaller meg trangsynt ;)

 

Det er helt greit for meg å få kritikk, men ikke for personligheten min, noe som ikke har noe som helst med emnet å gjøre. Ser kanskje at den siste der ikke var et personangrep, men still, som moderator hadde jeg forventet at du kritiserer meg for ikke å like det samme som deg.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er en bruker jeg også og opererer på akkurat samme grunnlag som resten av dere. Jeg sparer ikke på argumentasjonen min fordi jeg er moderator.

 

Her setter jeg for øvrig strek for metadiskusjonen. Ta det på PM om det skulle være noe mer.

 

____________________

 

(Det var streken)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...