Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en del plagg fra WESC på Stress. Prisene er ikke så ille og utvalget er bra. Hvis jeg ikke tar helt feil har de begynt å selge WESC på JC også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

På tide med ny jakke denne vinteren og har tenkt meg en North Face-jakke fra USA. Det blir helt uaktuelt å kjøpe en slik jakke i Norge som koster 5000-6000 NOK, når jakkene starter på $100 og oppover i statene. Her er det penger å spare.

Det står mellom disse tre:

$229:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
AK8E-74A_mag.jpg

$149:

AA85-001_mag.jpg

$139:

AL0N-001_mag.jpg

Legg merke til prisen. Dagens kurs på dollaren er ikke mer enn 5,5 NOK per 1 dollar.

Hva synes dere, hvilken burde jeg gå for? Den jakka i midten falt jeg for med en gang. :)

Hvis noen av dere er interessert i å bestille, så kan det ordnes på en bestilling. Ellers har dere hele jakkeoversikten her.

Skrevet (endret)

Jepp, jeg synes den i midten er penest.

Angående størrelse:

saf46fbbbd5d2a69.jpg

Er målene i tommer? Ser i alle fall sånn ut. Da vil medium passe akkurat for meg.

Endret av Onyx
Skrevet

Ingen av de jakkene koster 5-6000kr i Norge... Vil heller gjette på rundt 2500-3000kr. For 5000kr får du Summit og for 6000kr får du Himalayan .

Ville ihvertfall ikke hatt noen store forventninger til de jakkene du har listet opp, de er av det heller tynne slaget i forhold til de skikkelig digge jakkene man forbinder North Face med.

Skrevet

Jepp! :)

Frakt og omkostninger til Norge kommer på 400 NOK. Må nok få med meg en person til som vil bestille, men ellers er det ingen upris. :)

Skrevet

Fint med litt oppmerksomhet. :)

Har gjort en researsch nå, og av alle nettbutikkene som fører North Face i USA, ser det ut til at Backcountry.com tar seg best ut. Scroll deg helt nederst på siden og se priser (awards) nettbutikken har fått.

Frakt kommer på ca. 390 NOK om vi velger ekspress. Meld fra om videre interesse. :)

Skrevet

var på triaden å kjøpte boxershortser nå..

en JBS boxer.. fantastisk gode, 300 kr men de er på 50% off nå så da gikk de for 150 kr.

en rosa moods of norway boxer..

4933.JPG

kosta 300 for denne og, men var 50% off så da gikk den også for 150 kr :thumbup:

den er DRIT GOD!! utrolig behagelig.. :cool:

Skrevet

Driver å funderer på å kjøpe meg en Matinique peacoate i dag. Noen som har erfaringer med merket? Må ta den i dag siden de har hengt av den siste i min størrelse. Setter pris på raske svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...