Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
...med mindre du er under tjue.

7422862[/snapback]

Hvorfor skal man ikke kunne gå med Ralph Lauren og Gant når man er under 20? Ser man da automatisk ut som en pappa? Hmm. Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...med mindre du er under tjue.

7422862[/snapback]

Hvorfor skal man ikke kunne gå med Ralph Lauren og Gant når man er under 20? Ser man da automatisk ut som en pappa? Hmm. Takk

7423095[/snapback]

Man ser vel kanskje litt veslevoksen ut?

Skrevet

7423128[/snapback]

Ja, alle klærne til Gant er gubbeaktige, spesielt Rugger-kolleksjonen. :ermm: Og ullgensere på dem under tjue år er i hvert fall helt på trynet, fysj a meg!

Skrevet

7423128[/snapback]

Ja, alle klærne til Gant er gubbeaktige, spesielt Rugger-kolleksjonen. :ermm: Og ullgensere på dem under tjue år er i hvert fall helt på trynet, fysj a meg!

7423349[/snapback]

Nå mente jeg ikke rugger-kolleksjonen (som jeg for øvrig ikke liker uansett.. Den ser jo nesten barnslig ut), men heller den voksne kolleksjonen som i alle fall jeg forbinder med merkenavnet.

Men om man ser gubbeaktig ut er et spørsmål om hva man kombinerer med, og resultatet trenger ikke bli gubbete fordi man har et gant-plagg eller to på seg.

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor/om man får kjøpt Tommy Hilfiger-gensere i Lillestrøm/Lørenskog-området?

Eventuelt noen spesielle butikker som selger det?

Endret av Redline
Skrevet
Er det noen som vet hvor/om man får kjøpt Tommy Hilfiger-gensere i Lillestrøm/Lørenskog-området?

Eventuelt noen spesielle butikker som selger det?

7429533[/snapback]

VIC på Strømmen Storsenter? :hmm:
Skrevet (endret)

Hvilke regler er det for toll i Sverige? Er det noe å spare hvis man velger en svensk leveringsadresse?

[Edit] Link: www.asos.com

Endret av euroshopper
Skrevet

Trenger ny bukse jeg. Helst under 1500. Og ikke med "standard" jeans look selv om det skal være jeans. Kanskje med en annerledes plassering av lommer o.l. Noen som vet om no? I Oslo?

Skrevet

Var å så på noen Lee bukser , De koster bare 800kr å er døds kul! den e rå hvis du kjøper den stram , så den er slim

Skrevet

Syns Lee bukser har generelt dårlig kvalitet. Alle Lee bukser jeg har hatt har enten fått hull, eller knapper o.l har gått opp. Jeg er mer ute etter noe "spesielt" :)

Skrevet (endret)
Trenger ny bukse jeg. Helst under 1500. Og ikke med "standard" jeans look selv om det skal være jeans. Kanskje med en annerledes plassering av lommer o.l. Noen som vet om no? I Oslo?

7436381[/snapback]

Replay?

Endret av DNA
Skrevet

Replay har mange fete litt "spesielle" jeans.

Lee synes jeg har dårlig kvalitet, jeg har kanskje hatt 5 par av dem og alle har gått opp i sømmene etter noen måneder. Har hatt bukser fra Levis, Diesel, Replay etc. som jeg har hatt i mange år :)

Skrevet

Har 1 replay bukse. Veldig fornøyd med den. Men nå vil jeg ha en bukse som er litt mer "baggy". Ikke at den skal være skatebukse da. Kan vise noen eksempler når jeg kommer hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...