Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fra H&M selv, og ikke L.O.G.G(eller hva det nå enn er) i fine cotton stretch er veldig greie i forhold prisen i allefall! Godt stoff, og holder seg godt etter flere vasker. Til bare 79 ,- er ikke det så dumt!

• Liker 2
Skrevet

Vet det handles fra Countryattire når det kommer til Barbour her, men ettersom de ikke har noe fra Heritage inne lurer jeg på om noen kan tipse meg om en annen nettbutikk, som vel og merke fører Heritage Liddesdale i XXS?

Skrevet

En jente som klarte å søle rosévin over halve blazeren min i går (brystet og skulderpartiet). Har blitt ganske skrukkete og rar i stoffet. Skal det gå greit å bare levere den til rens, eller er skaden mer alvorlig enn som så?

Skrevet

Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen.

Det er bare på onsdager det blir sendt kamp "gratis". I dag går Barcelona - Milan på Viasat Fotball og Bayern München - Marseille på Viasat Motor. Chelsea - Benfica går i morgen på Viasat 4.

Skrevet

Vet noen hvor Barcelona-Milan kampen blir vist idag? Forrige kamp ble vist på Viasat4 tror jeg, men idag finner jeg den ikke på tv-planen.

Det er bare på onsdager det blir sendt kamp "gratis". I dag går Barcelona - Milan på Viasat Fotball og Bayern München - Marseille på Viasat Motor. Chelsea - Benfica går i morgen på Viasat 4.

Æsj! Er det noe mulighet for å se kampen online?

Skrevet

Det er sikkert mulig å finne streams et eller annet sted, men jeg - som moderator - kan ikke linke til såkalte "ulovlige" streams. Et lovlig alternativ er å kjøpe kampen på nett fra Viasat. Kvaliteten er dog mildt sagt elendig, og man må vel ut for 75 kroner eller noe lignende.

Skrevet

Det er ulovlig å linke til de på forumet; ikke helt sikker på hvorfor. Men det er det man har kommet frem til. Jeg klarer ikke å minnes hvorfor, men det har vært et problem i fotballdelen av forumet.

Skrevet (endret)

Jeg mente faktisk lovlig :)Hvordan kjøper man bare denne ene kampen fra viasat uten å melde seg på i en hel måned? Får det ikke til...

Edit: Glem det. Fikk det til.

Endret av Von-Matterhorn
Skrevet (endret)

Æsj! Er det noe mulighet for å se kampen online?

Ja, du kan se de gratis i hd på http://livefootball.ws/. Det er Sopacast streams.

Endret av Rankiz
Skrevet

Hvikle sko ville dere anbefalt til en litt sånn buisness casual klesstil, eller da mørke jeans eller grå chinos og skjorte.

Skrevet

Og hva enn du gjør, kjøp dem store nok så du unngår bole-looken.

De gjør seg dog under skjorter hvis de er trang.

Men ja, bolelooken er græll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...