PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Skulle hente en genser som jeg hadde levert inn fordi den hadde begynt å rakne hos Wolsey i dag. Endte opp med både den genseren og en oilskins jakke
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Fått skoene? Ja, kom i dag! Takk takk.
Vowels Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Herlig låt, håper resten av albumet holder samme kvalitet. Kommer ny Ride for Revenge skive i Desember også :--D e:Ups, heeelt feil tråd. Endret 1. november 2011 av Vowels 4
fkm Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Lololdobbeltlol. Akkurat det samme skjedde med meg.
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Fikk mail fra de nå i stad, etter at jeg sendte de en melding på Facebook, og de skal sende meg en ny en. Løste seg jo greit, men litt surt. Passe idiotisk å sende i sånne konvolutter da, og han spurte også om den ble sendt i konvolutt eller i en boks.
fkm Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Hm, jeg sendte dem melding på ebay, og har ikke fått svar enda.. Fint at det gikk såpass greit å få en ny da.
Brap Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Er det urimelig at pakken fra Herring veier 6 kg? Et par Litchfield og et par gosforth + to par skotrær. Er Kiwi-produkter holdbart?
AnewZ Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Min forrige pakke veide 3kg, og det var med 1 skopar og 1 sett skotrær. Så nei, vil ikke si det er helt urimelig.
fkm Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Er Kiwi-produkter holdbart? Til de gode prisene man kan få Saphirprodukter til på nett ville jeg personlig ikke giddet å bry meg med Kiwi. Men for å svare på spørsmålet ditt tørker hvertfall parade gloss-polishen inn ganske fort...
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Lenge siden du sendte? Sendte vel i 5-tiden i dag, fikk svar for to timer siden eller noe.
NgZ Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Min hadde bolbeplast surret rundt inni boblekonvolutten, mener jeg å huske. Den kom i hvert fall hel frem.
Rankiz Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Er Kiwi-produkter holdbart? Til de gode prisene man kan få Saphirprodukter til på nett ville jeg personlig ikke giddet å bry meg med Kiwi. Men for å svare på spørsmålet ditt tørker hvertfall parade gloss-polishen inn ganske fort... Eneste jeg har kjøpt fra Kiwi i det siste er en renovator for semska, da sprayflasker desverre er ulovlig å sende med fly.
kong_gabby Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Tenkte å bestille et par skjorter, men usikker på hvilken størrelse jeg skal velge. Har ikke målebånd i huset. Hvilken str burde jeg satse på når jeg er ca 182 cm og 60-63 kg?
Need44speed Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Noen andre som er Venn medlem i Steen og Strøm? At man må bruke 50 000 der på et år for å få spesialfordeler er jo ekstremt mye.
kynne Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Er vel bare for å bli gullmedlem det? Man har vel noen fordeler som vanlig steen og strøm medlem venn og? Er uansett ikke vanskelig å svi av 50k der om man vil
fkm Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg tror ærlig talt at jeg hadde hatt problemer med å finne klær for 50 000 på S&S som jeg liker hvis jeg ikke kunne handlet på RL.
AnewZ Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Oscar Jacobsen, Burberry, PRL og Filippa K. Skulle nok klart å brukt opp 50 000,- uten store problemer (Sett at utvalget er noenlunde, har kun vært der en gang - og det er en stund siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå