Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Teiteste jeg har hørt, men okey.

Det er det lov til å synes. Ellers nevner AnewZ en viktig grunn.

Tilsvarende i Norge og, Nils Arne Eggen er ridder av St. OIavs orden.

Endret av geil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten så ser jeg ikke helt hvorfor det skal være verre at idrettspersonligheter skal få utmerkelser enn at andre skal det. Jeg har flere i familien som er riddere av st. olavs orden for å ikke gjøre stort annet enn å tjene penger til seg selv, så at f.eks. Marit Breivik, som har tilført Norge både ære og oppmerksomhet blir tildelt samme orden syns jeg er helt passende.

• Liker 2
Skrevet

Tja, jeg vil vel tro at de da i samme slengen har skapt en arbeidsplass og to. ;) Så vidt jeg har skjønt, så symboliserer disse utmerkelsene anerkjennelse for bidrag til ens medmennesker.

Skrevet

Som selverklært hipster forstår jeg ikke hva noe av det har med å være hipster å gjøre.

Jeg trimmet forresten barten tidligere i dag, men ærlig talt, man bruker jo bare mascara hvis man skal farge barten.

Skrevet

Noen av dere som har buss som har ringplass i kveld da?

Neh, hadde ikke det gitt. Men stemning var det uansett. Kom hjem nå. Blir fort en tur til i morgen.

Skrevet

Egentlig ikke, men er ikke så dødsfan av hele stek-konseptet som tryvann tydeligvis dreier seg om. Nå gikk jeg glipp av artistene og da, kom relativt sent.

inb4 "hvorfor drar du da?", hele bussen min drar dit.

Skrevet

Kjipt på Tryvann om man ikke har buss i ringen... Vi hadde 4 av 5, og den ene dagen vi ikke var i ringen dro jeg etter en halvtime eller noe.

Skrevet

Ja, vi sto i hovedringen eller hva det nå ble kalt, og vi vant årets buss i tillegg, men jeg trodde alle busser som drar til stavanger får en eller annen form for ringplass jeg?

Skrevet

Nei, det gjør de ikke. I fjor sto det rekker med busser ovenfor der hvor de sto og hadde ringplass.

Men ringplassen der er jo også litt anderledes der enn på Tryvann.

Skrevet

Nei, det gjør de ikke. I fjor sto det rekker med busser ovenfor der hvor de sto og hadde ringplass.

Men ringplassen der er jo også litt anderledes der enn på Tryvann.

Det stemmer.

Sykt hendig for oss at vi hadde ringplass i kongeparken, hvert fall siden kjøreturen tok oss 26timer!

Skrevet

Lol, kjøreturen til og fra Stavanger var helt jævlig ass. Det hjalp ikke at vi kom hjem 07.00 mandag morgen, og at jeg hadde tentamen i samfunnsøkonomi 08.00 samme dag :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...