Coa Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg har sett en eneste mann som har gått med det i Oslo, samt to litt eldre kvinner. Dersom quiltede jakker kan kalles mainstream, har jeg misforstått betydningen av begrepet. Endret 8. januar 2011 av Coa
Vowels Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Det spørs hvor i Oslo du er. Her på Grønland har jeg ikke sett en enda, men når jeg tar banen opp mot Frognerseteren til jobb ser jeg quiltede jakker rimelig ofte
lokeland Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Overraskende at det ikke er mange med quiltede jakker på Grøndland ..! Frognerseteren? Det høres jo til og med ut som et sted folk går med quiltede jakker. Endret 8. januar 2011 av lokeland
Vowels Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Overraskende at det ikke er mange med quiltede jakker på Grøndland ..! Frognerseteren? Det høres jo til og med ut som et sted folk går med quiltede jakker.
Coa Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Det spørs hvor i Oslo du er. Her på Grønland har jeg ikke sett en enda, men når jeg tar banen opp mot Frognerseteren til jobb ser jeg quiltede jakker rimelig ofte Det er nok sant. Nå beveger jeg meg sjeldent aldri utenfor Karl Johan og Aker Brygge, til nøds Oslo City, så det sier seg selv at det kanskje er en grunn til at jeg sjeldent har sett det. På den andre siden innbiller jeg meg at det hvert fall burde vært noen med quiltede jakker i Oslo sentrum, men den gang ei.
Vowels Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Det som er kjipt er at flesteparten jeg har sett med quiltede jakker ikke klarer å bruke dem riktig. Er mest gutter under tjue med comboen Uggs, joggebukse og quilted jakke. Cash is king Endret 8. januar 2011 av Vowels
kandinsky Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Seriøst. Kjør 30-bussen i helgen så garanterer jeg at 50% av bussen har quilted jakker. Synd at jeg liker det så godt. edit: Faktisk en del på Grunerløkka og. Endret 8. januar 2011 av niko.
fkm Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Det er jo ikke akkurat høysesong for quiltede jakker nå da. Men på høsten/våren skal det godt gjøres å unngå å se det i Oslo.
Jostein K. Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ser på Mordene i Whitechapel nå, Betjent Chandler kjører stil som bare det, det samme kan ikke sies om de andre, de er ikke direkte uflidde, men de har ikke samme snerten. Nrk1 forresten Helt, helt, helt enig. En av de beste seriene som er laget spør du meg. Med et fantastisk persongalleri. Husker første gangen Chandler kom inn på kontoret. Mine tanker var i førsten veldig negative pga. hvordan han oppførte seg, men ca halvveis lærte man seg å kjenne han. Han er en av mine absolutte favoritter på tv. Jeg må si meg enig også her. Jack the Ripper episoden var utrolig spennende, og episoden de viste i går var ikke langt ifra. Joseph Chandler er en relativt fantastisk karakter også. Jeg klarer ikke å uttrykke meg skikkelig akkurat nå, men serien er fantastisk, beste krimserien jeg noen gang har sett tror jeg. Angående quilted jakker har jeg bare sett så jeg bare to i Bergen hittil i år i fjor. Den ene satt på en eldre dame, den andre satt på en student. Endret 8. januar 2011 av DandyVers 1
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har sett en eneste mann som har gått med det i Oslo, samt to litt eldre kvinner. Dersom quiltede jakker kan kalles mainstream, har jeg misforstått betydningen av begrepet. Enig, har kun sett 2-3 stk med det.
Nash Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Stikk til et par skoler i sentrum så ser du nok endel Barbour jakker Endret 8. januar 2011 av Nash
AndyPanda Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Så for første gang en i quilted barbour-jakke i byen min i dag En eldre herremann som bar den.
August. Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Som Nash sa, stikk til et par skoler i sentrum. Både plenty med folk fra ungdomskole og VGS som har fått dem. Som regel kombinert med joggebukse og uggs, tough. @Lokeland: Nå var jeg ikke på landsbygda i England, men vil påstå at det er et sjeldnere der en i London egentlig. Folk hadde det uansett stil. Kunne ha de mest shabby hullete buksene og sko, og en quilted jakke. Er hjemme igjen nå. Virkelig storfornøyd. Endte opp med massevis av klær. Er jo januarsalg, så de fleste butikkene hadde noen gode tilbud, men mye var allerede borte da jeg kom kunne heller ikke dy meg når jeg tok turen innom Barbour idag. Så endte opp med en voksjakke også. Merker at jeg gleder meg til våren nå Endret 8. januar 2011 av Jottnegen
Jostein K. Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg gleder meg til å bruke docksides og alpargatas. Og piqué. Og jeg bør nok skaffe meg en quilted jakke etter hvert som våren nærmer seg også. As of now har jeg bare en peacoat og en slags trench. Men trenchen er svart, og du kan nok heller ikke kalle det en ekte trench. Jeg vil ha en skikkelig, beige trench coat. Forresten, er beige fargen å gå for? Noen som har link til nettbutikker som selger dette? Endret 8. januar 2011 av DandyVers
Bebeluv Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg har selv beige, svart og navy trench. Så beige er nok fargen etter svart, ja. Etter min mening skal beige komme før svart også. Asos hadde hvertfall noen helt ok trench i fjor, men dette er vel ikke helt årstiden for å kjøpe det. Endret 8. januar 2011 av Bebeluv
thrice Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Bebe, Ja. Men er fri i morgen/dag. Endret 9. januar 2011 av thrice
Haawy Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Dagen derpå, har gått nesten utelukket til å klikke gjennom blogger og diverse, for ikke å glemme WAYWRN-tråden. Burde kanskje vært i stiler du liker, men har vært så stille har i dag. Endret 9. januar 2011 av Haawy
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Er det andre her som har vært på Norwegian Outlet? Var innom her på lørdag en times tid før de stengte så jeg fikk jo ikke tatt meg god nok tid til å kikke. Virket allikevel ganske greit, litt snevert utvalg noen steder og mye "reststørrelser", for å si det sånn.
thrice Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Jeg også, Milanjo. Synd jeg ikke så deg! Kjøpte en chino fra NN.07 som må legges opp, men ellers er det helt ok. Betalte 470,- ish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå