Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjørte navy dress, buttondown skjorte, strikka slips (ligger i bildetråden) og hvit PS.Fikk masse positive kommentarer (vet det teller for lite, da folk flest ikke har peiling :p men alikevell)

Skrevet (endret)

Denne ultimate 14iz blandingen mellom CG og OnePiece burde vel holde en varm gjennom vinteren? :p

2310M%20Arctic%20Rigger%20Coverall.jpg

Blei forresten kjøp av en grå dress fra Frislid i dag. Mulig jeg slenger opp bilde for litt slakt når buksa kommer til uka, etter å ha blitt sydd ut litt.

Endret av Sir-Andy
Skrevet (endret)

Skal hente dressen på tirsdag og håper på å få skjorta iløpet av uka, så når det er i boks kan jeg slenge opp noen bilder og motta slakten. :)

Bestilte det samme slipset du har + 3 andre fra the tie bar cool.gif takk for at du minnet meg på den siden der!

Edit:

Den dressen hadde passet de nye skoene til fkm, Sir-Andy. Blir seff bare brukt på hytta.

Og sleng opp fit-pic! Vi gir konstruktiv tilbakemelding, vi slakter aldri new_yes.gif

Endret av thrice
Skrevet

Mæd phottttosjåppskills Lokeland. Likte det best med blå skjorte. Men bytt pochette. Er sjelden pent med samme hovedfarge på både slips og PS.

Skrevet (endret)

post-45729-1287255791,7174_thumb.jpg

post-45729-1287255825,4653_thumb.jpg

To forslag. (Mæd PS-skillz) Henter jeg for mye avfargene i slipset i PSen?

laugh.gif

Jeg har aldri vært spesielt glad i paisley, men det kan jo fungere fint. Tror blå skjorte og et enklere PS ville vært kult, men vanskelig å si med photoshoppinga di.

Endret av thrice
Skrevet (endret)

Ja, var redd det ble for likt. =/

Okey, da har jeg disse forslagene:

CME%20Sky%20CU.jpg

org%20psly%20nvy%20kelly%20cu.jpg

org%20psly%20blk%20seren%20cu.jpg

Liker Paisley jeg. :) Men er usikker på fargekombinasjonen. Hvem faen skulle tro jeg var freelance grafisk designer. :whistle:

Endret av lokeland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...