Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hansker matcher man da med sko, ikke med jakke. Hvis man gidder å matche da. Personlig bruker jeg stort sett bare sorte, ettersom jeg liker det bedre.

Gikk rett og slett utifra at skoene var sorte også, siden jakkene er det. Spurte dog i feil rekkefølge, så surret jo uansett.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å betale rundt 400-500kr jeg også. Det er dyrt som student, men verdt det. Jeg har tatt sjansen på en frisør som tok 100kr en gang. Ikke å anbefale

Huff, husker en kamerat som klippet seg hos en jallafrisør. Betalte vel 150 og så helt jævlig ut, var med innom litt, og frisøren skjønte ikke noe av hva han sa.

 

Får se hva som finnes nede på Madla Amfi, må da være noe brukbart til under 500 kroner der. Håper dog jeg klarer under 400, da hadde jeg faktisk hatt råd til å klippe meg relativt ofte og fortsatt kjøpe nye klær.

Lenke til kommentar

Hehe ja, de er ofte ikke de beste på å kommunisere. Blir ofte "Hello handsome, kort eller langt?" Noe som alltid ender med kort svies uansett hva man sier.

 

SÅ altfor rett. Var hos en som en gang var Norges beste eller noe:

"Hvordan vil du ha det?"

"Ganske likt som nå, bare litt kortere."

Det skal sies at det så utrolig bra ut, men han tok veldig mye av lengden på håret :p

Lenke til kommentar

Sant, men er ofte greit å klippe endel når man først gjør det. Kjipt å klippe seg uten at noen legger merke til at man har vært hos frisøren. Har faktisk klippet meg på Adam og Eva en gang, kostet rundt 750kr. Det var da jeg var slask og hadde hår ned til skuldrene, gikk inn å sa at frisøren kunne gjøre akkurat hva hun ville. Ble jævelig mye kortere på håret, noe som gjorde at jeg så jævelig mye kjekkere ut også.

 

Uansett, poenget med innlegget er at det er lurt å betale litt ekstra når man skal klippe seg. Jeg velger ofte billigste alternativ, men ikke når det gjelder hårklipp. Det har jeg sluttet med.

Lenke til kommentar

Prada.

 

Edit: Eller kanskje ikke, når jeg tenker meg om... Men det ligner på en Prada-logo.

 

 

Prada.

 

Edit: Eller kanskje ikke, når jeg tenker meg om... Men det ligner på en Prada-logo.

Prada var det jeg tenkte når jeg så logoen også, men er umulig å bekrefte det ut i fra bildet.

Ja det er et dårlig bilde dessverre, men takk for innspill. :)

Lenke til kommentar

Hei. Bestillte en Northface messenger bag for 10 dager siden. Pratet med ASOS i dag i å med at bestillingen kun skal ta 6 dager.

 

"Thank you for your email and I am sorry to hear that you are waiting for your order to arrive.

 

I can see that your order was placed on the 09/09/10 and we advise that orders usually take up to 6 working days to be delivered, so your parcel should have arrived by 17/09/10.

 

To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 6 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 27/09/10 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you.

 

It might also be useful to know that this parcel is due to be delivered by your domestic postal service and a tracking number is not available for this package.

 

Thanks for being so patient, and please let me know if there’s anything else I can help you with."

 

Noen andre som har bestilt fra ASOS med sen forsinkelse. Ligner ikke akkurat på ASOS imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...