Henrik C Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 En liten tabbe der ja, det andre paret er http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=6&catID=42&shoeID=2676&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 (håper jeg). De er ganske like, men de jeg forhåpentligvis linket til nå er mørkere, og dermed også litt mer nøytrale? Jeg har ikke klart å bestemme meg enda, men det er nok å betegne som et luksusproblem. Angående begravelser har jeg et par helt plaine, kjedelige svarte sko som burde holde. Nå satser jeg ikke på å delta i mange slike arrangementer framover, men man vet jo aldri. Skotre var et bra tips, og skal anskaffes snarest. Haha, vi har sett på akkurat de samme skoene. I tillegg har jeg sett litt på Herring Hendon, men har ikke bestemt meg helt enda. Forøvrig er jeg i samme posisjon som deg, student om et par dager og da blir det plutselig lite penger å rutte med.
Sheasy Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 De skulle du ikke ha linket til, de var nemlig veldig fine. For mange valg. Jeg tror jeg står mellom Hendon og Surrey (de lyseste). Surrey er jo de billigste, men jeg har et belte som jeg mener ligner veldig på fargen på Hendon-paret. Hvis det stemmer slipper jeg jo å kjøpe nytt, og sparer litt der. Den største forskjellen på skoene, bortsett fra fargen, er vel at Hendon har et litt enklere design på pynten enn Richmond og Surrey.
Henrik C Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Skulle bare hatt nok penger til alle, så hadde jo problemet vært løst! Tror nok jeg går for Hendon, så utvider jeg heller etterhvert. Kanskje greit å starte med noen som er litt enklere, og så heller utvide skogarderoben hvis jeg kan få meg en grei helgejobb.
Krom-stag Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Prøver igjen, hvilke butikker i Oslo har et godt utvalg av klær fra NN.07 ?
SML Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 No.52 i Grünerløkka selger yttertøy, og Kiman Men Karl johans gate 37-43 selger noe. Er usikker på utvalget, men jeg fant ut at de har noe hvertfall
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Jeg har funnet NN.07 bukser på Follestad. Vet ikke om de har andre ting tho.
Krom-stag Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Kom nettopp på at jeg synes jeg har sett noe NN.07 på Volt også.
Nash Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Er Chelsea Sportsquilt størrelsene store? prøvde en Liddesdale jakke og medium virket alt for stor. Er begge jakkene like tynne forresten?
fkm Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Jeg har medium i Chelsea og small i Liddesdale. Chelsea er litt tykkere enn liddesdale.
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Har small preppy liddesdale. Funker bra for meg.
Henrik C Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Sendte en mail til CountryAttire for en god stund siden for å sammenligne noen størrelser. Butikken jeg var i hadde begrenset utvalg og ikke Liddesdale eller Chelsea Sportsquilt, så prøvde en annen jakke. Her er svaret jeg fikk: http://cl.ly/1tfO Forhåpentligvis kan det hjelpe litt med størrelser, og CountryAttire svarer veldig raskt på mail, så man kan gjerne rette spørsmål om størrelser dit. Dessuten har de gode priser, så jeg kommer til å kjøpe derfra.
Nash Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 (endret) Mitt problem med klær er at jeg har lange armer i forhold til resten av kroppen. Tror jeg må få tatt noen mål før jeg bestiller derfra. Takk for mailen btw Endret 11. august 2010 av Nash
SolanGundersen Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Noen som har et kjapt tips til kjøp av Trench i Hamar område, kan ta turen inn til Oslo dersom det blir nødvendig, og hva man ser etter i en god trench..
fkm Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 feks alle skjorter må være bespoke Jaså ja, bespoke... Og hvor får du sydd dem om jeg tørr spørre?
fkm Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Jaha, så tailorstore har en bespoketjeneste altså. Er det noe nytt? Jeg kan ikke se at det står noe om det på nettsiden hvertfall.
Nash Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Om ikke ordbruken ble feil... Jepp, da ble den det. Ble en kjapp tur på wiki nå ja.
Deneb Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Bespoke er jo bare et finere ord for at du får velge passform, størrelse/lengde og stoff selv, og det får du jo vitterlig på tailorstore.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå