Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg, er det noe jeg aldri kommer til å kjøpe så er det chinos. Fy faen så stygt! Lagd for skinny ekle typer, med låromkrets på 20cm.

Men på jenter kan det se kult ut.

Skrevet

Haha, nei chinos er nok ikke noe for meg, sliter med å finne vanligbukser pga låra mine, men det er en annen sak.

Egentlig så driter jeg i om noen bruker chinos eller ikke, var interessert i reaksjonene.

Men skal være ærlig at noen når jeg ser noen ekle typer, med gul eller rosa chinos så forbinder jeg det automatisk til noe negativt, men det er nok bare fordi jeg er teit og ingen annen grunn. Chinos er nok tøft nok det på noen andre ;)

Skrevet

GT,

Jeg tviler på at du har mye større lår og legger enn meg. Jeg er 46 rundt leggen, vet ikke hvordan det står til med lårene. Er bare å lete, så finner du både chinos og jeans som sitter som de skal.

Skrevet (endret)

Jonas: Jeg har et lignende par loafers, og jeg vurderer å gjøre det samme. Skader jo ikke...

Endret av fkm
Skrevet

Gnagsårplaster, kompis

Har ikke det her, sitter på jobb. Men tror jeg skal få en kompis til å komme bort med det til meg før jeg slutter. Skjønner ikke helt hvorfor det begynte å blø nå. Jeg fikk såret på torsdag eller fredag...

Skrevet

Skal til Oslo nå til helgen. Så jeg tenkte at når jeg først var der, så tenkte jeg at skulle finne meg et par brune skinnsko. Siden at det faktisk relativt vanskelig å oppdrive her hjeme, og se om jeg finner meg en messenger bag. Tips til hvor jeg skal lete?

Skrevet

Skal til Oslo nå til helgen. Så jeg tenkte at når jeg først var der, så tenkte jeg at skulle finne meg et par brune skinnsko. Siden at det faktisk relativt vanskelig å oppdrive her hjeme, og se om jeg finner meg en messenger bag. Tips til hvor jeg skal lete?

Hvilken skotype er du ute etter?

Oxford/lace-up

376-347-photo3.jpg

Eller loafers?

tods-loafers.png

Hvor mye penger har du å bruke?

Hvis du vil ha en skinn messenger så vil jeg anbefale Steffen Eftf godt utvalg av gode produkter, men koster litt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...