Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mm. Det er små praktiske forskjeller. Begge er jo Gore-Tex, og forskjellene ligger, som jeg sa tidligere, i kragen og små detaljer. Vet ikke om BR2 har to glidelåser, det har ihvertfall min. Har også den lille flippen foran på kragen som kan brettes veldig høyt opp, og tja.. Det er vel de store forskjellene.

Lommene er litt annerledes, men til alle praktiske formål holder BR2 mer enn godt nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du klarer deg på seilbåt med BR2 så klarer jeg meg ganske fint på en yacht med BR1. Har Helly Hansen offshore racing nå, men den er litt slitt og ødelagt, så jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve Musto.

Skrevet

Hvis du klarer deg på seilbåt med BR2 så klarer jeg meg ganske fint på en yacht med BR1. Har Helly Hansen offshore racing nå, men den er litt slitt og ødelagt, så jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve Musto.

Jeg har faktisk BR1 også, som jeg bruker i litt penere vær, og den er mer enn nok for de aller fleste situasjoner. På yacht klarer du deg vel strengt talt med paraply :p

Skrevet

Jeg har faktisk BR1 også, som jeg bruker i litt penere vær, og den er mer enn nok for de aller fleste situasjoner. På yacht klarer du deg vel strengt talt med paraply :p

Jeg har BR1 settet, holdt meg tørr hele Færdern nå med så og si konstant regn i 20timer.

Så ikke noe å utsette på det.

Skrevet

Jeg har BR1 settet, holdt meg tørr hele Færdern nå med så og si konstant regn i 20timer.

Så ikke noe å utsette på det.

Godt å høre, da blir det BR1 :)

Skrevet

Jepp, om jeg skulle hatt den til noe annet enn seiling hadde jeg nok gått for small.

Men jeg syns det er digg når jakken er litt stor når jeg seiler.

Er jo noen år siden jeg kjøpte den da, så husker ikke hvordan den satt i small.

Skrevet

Jeg har M i min HH Coastal og den er nesten for stor for meg! Har vansklig for å tro at Musto er veldig forskjellige i størrelsen! Tror nok du klarer deg med S, maks M. De skal jo være litt store når man er ute i sterk vind.

Skrevet (endret)

Large? Patrick hadde medium, og han sa den ble stor på han. Tror du medium går på meg?

Min er en smule stor for at jeg skal ha plass til flere lag under, så jeg ville gått for small hvis jeg var deg.

Endret av fkm
Skrevet

HHuff, en kompis av meg sa i dag på trening at han hadde kjøpt seg MoN klær til 5000,- i dag - samt ved neste lønning skulle han kjøpe dress.

Som han sa: " Det er jo litt status da "

Jeg klarte ikke facepalme nok :(

Skrevet

HHuff, en kompis av meg sa i dag på trening at han hadde kjøpt seg MoN klær til 5000,- i dag - samt ved neste lønning skulle han kjøpe dress.

Som han sa: " Det er jo litt status da "

Jeg klarte ikke facepalme nok :(

Huffda...og jeg trodde det var ille da en klassekamerat skrøt av de nye skoene sine fra Moods!

Skrevet

Jeg var og på fest her omleden. En fyr som hadde moods cardigan som var grei nok faktisk (en mørkeblå), men den store traktoren bak ødela litt da. Han hadde og på seg hullete lyse jeans.

Han var så stolt at han hadde moods dress og at han skulle hjem å hente den for å gå på byen med den. Han sa sånn "Jeg må hjem å hente dressen min, kan ikke gå i det her! Den er fra moods btw :) "

:!:

Skrevet

Hahaha :!:

Fikk endelig summet meg til noen shortskjøp i dag. Ble en grå og en navy fra HM, samt en rød en fra WESC. Ja dere leste rikitg, WESC! Skal slenge opp bilder i bildetråden i løpet av dagen når jeg finner igjen kameraet mitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...