Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hei dere. I dag var jeg ute etter et par, med gamle gode boksershorts. Altså ikke tighte, men med løst stoff. Disse er umulig å finne! Gikk i ihvertfall 7 butikker i Bogstadveien uten hell, helt til en dame ba meg om å dra til H&M. Hva har skjedd med dem? Er de ikke mote lengre?

Hvilket stoff? Ikke silke vel? :p Ah, husker hvor populært dette var mellom 5. og 7.-klasse.

Om noe som var "mote" tidlig på 2000-tallet enda skulle regnes som det samme per i dag hadde overrasket meg litt.

Jeg mener, noen ting er nok tidløse, men boksershortser slår det meg ikke om ikke er innen den kategorien.

Skrevet (endret)

Da skal man til San Fransisco/San Josè om 7 dager.

Hva skal man kjøpe da tro? Hva er generelt mye billigre?

Har planer om å ikke ta med meg nok klær til hele turen og heller kjøpe en del. :whistle:

Endret av multisync
Skrevet

Hei dere. I dag var jeg ute etter et par, med gamle gode boksershorts. Altså ikke tighte, men med løst stoff. Disse er umulig å finne! Gikk i ihvertfall 7 butikker i Bogstadveien uten hell, helt til en dame ba meg om å dra til H&M. Hva har skjedd med dem? Er de ikke mote lengre?

H&M har det hvertfall. :) Har to stykker derfra. Kjipe å ha under tøy, men dritdigge å sove i.

Skrevet

Da skal man til San Fransisco/San Josè om 7 dager.

Hva skal man kjøpe da tro? Hva er generelt mye billigre?

Har planer om å ikke ta med meg nok klær til hele turen og heller kjøpe en del. :whistle:

Hvis du har leiebil, rull ned til Gilroy. Tar rundt 45 minutter fra San José, og du finner et fint outlet der.

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=23

Kan finne ganske mye brukbart der, jeg fant ihvertfall en del fint når jeg var der for et par år tilbake.

Ville nok besøkt Saks Fifth Avenue Off 5th, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Hugo Boss, J.Crew, Lacoste, Kenneth Cole, Michael Kors og Robert Talbott, og kanskje også Tommy Hilfiger.

Finner sikkert en fin garderobe dersom du bruker litt tid der!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Boyeah, da var mine første bilder ute i bildetråden. :whistle:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

En spede begynnelse, om ikke annet. Stråhatten ble forøvrig kjøpt i Tyskland sommeren 2008, om jeg ikke husker helt feil. Vanskelig å finne hatter i rett størrelse her hjemme. :p

Skrevet

En spede begynnelse, om ikke annet. Stråhatten ble forøvrig kjøpt i Tyskland sommeren 2008, om jeg ikke husker helt feil. Vanskelig å finne hatter i rett størrelse her hjemme. :p

Enig. Jeg måtte bestille håndlavet fra Ecuador, men den passet jo, da :p

Forøvrig elsker jeg hatter! :thumbup:

Skrevet

Hva har skjedd med dem? Er de ikke mote lengre?

Det vet jeg ikke noe om, men de er hvert fall ikke behagelig!

Men ville tro faktisk dressmann har sånne fortsatt.

Det er ikke behagelig, men hadde en stor operasjon for litt siden som gjør at jeg ikke kan svette for mye ved underlivet. Derfor er jeg ikke tillatt å bruke tighte boksere.

Og nei jeg tenker ikke på silkeboxere fra 200, haha. Husker jeg hadde et par slike selv. Med spiderman og batman på. Var liksom det kuleste den gangen.

Skrevet

Sover i blanke messingen <3

Noe annet blir helt feil :D

Nok en gang kom ikke klassen min opp til eksamen :) føler meg dritheldig som har sommerferie allerede!

Skrevet

Sover i blanke messingen <3

Noe annet blir helt feil :D

Nok en gang kom ikke klassen min opp til eksamen :) føler meg dritheldig som har sommerferie allerede!

Sommerferien min begynte 1. juni :D

Skrevet

Jeje, tønsbergdagen i morgen, dvs tilbud i hele byen, får se hva jeg plukker med meg.

Dette var et kamuflasjeinnlegg for å kunne skrive at jeg fikk seks på bokmålseksamen, og fem på nynorsk! :w00t:

Skrevet

Tønsbergdagen ja ... :p Synd jeg ikke kommer til å reise noe mer til Tønsberg fremover (sommerferie :woot: ).

Gratulerer med karakterene. :)

Skrevet (endret)

Tønsbergdagen har jeg nok ikke akkurat store forhåpninger til, men blir vel en tur inn for å se uansett :p

Edit: lett at jeg fikk første post på 1337

Endret av multisync

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...