fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jaja, ser uansett ikke hvordan du kan si at en ung 17-åring som er lovende i realfagene kan ende opp i kassa på Rimi. Det er bare så sykt usaklig. Det hjelper lite å være god i realfag når man ikke klarer å skrive en jobbsøknad. Så du tror virkelig ikke at Robbsi vil bli bedre i norsk fram til jobbsøknad. Da snakker vi sikkert 8-9 år. Så du tror virkelig ikke Robbsi vil være en del grundigere med sin søknad? Eventuelt tilkalle hjelp? Men skjønner ikke hvorfor man skal bry seg om skrivefeil når man skal diskutere mote og klær?? Jeg skjønner ikke poenget med å skrive feil i det hele tatt. Er det sånn at det er vanskeligere å skrive riktig på et forum? Nei... Jeg ser at du unngår å svare på det jeg skrev.. Det skjønner jeg godt. Det var vel ganske unødvendig og usaklig vel? Beklager, jeg la ikke merke til innlegget ditt. Går litt fort i svingene her. Men for å svare, nei, jeg tror ikke han kommer til å skrive mye bedre om 10 år. Min erfaring er at de av vennene mine som ikke gadd å lære seg å skrive ordentelig på barne/ungdomsskolen ikke klarer å skrive rett senere i livet heller. Når det kommer til jobbsøknaden var det selvfølgelig litt overdrevet, men poenget står uansett. Det å ikke lære seg å skrive rett tidlig i livet er utrolig dumt. Forresten. Fikk aldri svar på hva din jobb innebærer siden du er så hypp på rimijobben!?!? Jeg er student.
nybb Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Man lærer så lenge man lever. Norsken blir bedre. Jeg lærer ikke en dritt på skolen når det gjelder å formulere meg. Det har bare kommet av seg selv. Lest en del, skrevet en del.. Bare blitt slik rett og slett. Poenget står, men nedrakking og små tendenser til fornærmelser er unødvendig! Du er vel en voksen mann regner jeg med..
Borniii Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Tilbake til kvalitet. Det er ikke merket eller prisen som tilsier hvor god kvalitet et produkt har. For å se hvor godt kvalitet en cardigan har, så kan du først se på hvilket stoff den er laget av og hvordan den er sydd. Jeg har i det siste hengt meg opp i hva plaget er laget av ikke hvordan det er sydd. Men uansett så har jeg en cardigan med 50 % silke og 50 % bomull, noe jeg er veldig fornøyd med. Som jeg har oppfattet så er det enkelte som setter mest pris på hvilket merke det er på brystet og liker å følge tradisjonelle merke trender, men jeg liker å være litt mer alternativ. Hva mener dere? Hvor åpen er dere for litt mindre kjente merker? Eller liker dere best å følge strømen å satse på de mest kjente kles merkene?
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Var det jeg trodde ja. Hva studerer du da? Ser ikke helt hvordan dette er relevant, men jeg studerer revisjon. Jeg kommer ikke til å utbrodere noe mer om mitt privatliv utover dette, så du trenger ikke spørre. Man lærer så lenge man lever. Norsken blir bedre. Jeg lærer ikke en dritt på skolen når det gjelder å formulere meg. Det har bare kommet av seg selv. Lest en del, skrevet en del.. Bare blitt slik rett og slett. Da er du en av få som har klart det. Stort sett alle venner jeg har som slet med rettskriving da de var yngre gjør det fortsatt. Tilbake til kvalitet. Det er ikke merket eller prisen som tilsier hvor god kvalitet et produkt har. For å se hvor godt kvalitet en cardigan har, så kan du først se på hvilket stoff den er laget av og hvordan den er sydd. No shit, Sherlock...
robbsi Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 neinei, beklager. Var bare interesant å høre Blir vi litt bedre kjent her inne også...
nybb Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jess. Jeg klarte det. Men så er jeg forholdsvis intelligent. Enig?
McMuffin Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Ufattelig hvordan en bruker her inne klarer å spre så mye kjip stemning. Det må bli veldig lite mus på deg på revisjonsstudiet ditt, fkm, siden du tydeligvis har et slikt voldsomt behov for å slippe løs all den innestengte aggresjonen og elitismen din i denne tråden. 1
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Mye aktivitet her må jeg si. Personlig syns jeg L&S virker litt overprisen. Hvert fall de cardiganene. Jeg har en piquet fra de, men har ikke kjøpt den selv så aner ikke hva prisen ligger på. Etter hva jeg har lest her så er vist ikke alle fornøyde med piqueter derifra, men min har holdt veldig godt.
robbsi Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Har fått med meg at det er forskjellige meninger på de piquetene fra L&S. Jeg tror at vaskingen av piquetene er grunnen til at noen har de lengre enn andre. Kanksje noen har litt feil vask, og vips så var den litt slapp... Kanskje ikke så brutalt da, jeg vet ikke? Det er som jeg sier. Her i Norge er det overpriset. Jeg er ikke sikker på hva man må gi for piqueten her i Norge, men vil tipp 500-600? Nettet så har du den for 350.
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 L&S sin piqueer ligger på 800,- her i Norge. Hvertfall i de forhandlerne som fører merket her i Rogaland. Har vel en ullgenser fra L&S, ikke noe å utsette på den - blir kanskje ikke brukt så ofte men passformen holder seg enda hvertfall. Fikk den til halv pris da, er ikke noe jeg ville betalt full pris for. Foretrekker andre merker i den prisklassen, eksempler: Acne, Filippa K, nn07, j.lindeberg osv. Fælt til dårlig stemning som var her inne da, var jo to-tre sider med bare /yawn. Ingen andre som er glad over sommerferie?
SML Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Mer drama her enn i Gossip Girl jo. Angående L&S. Min piquét, eller den jeg hadde før jeg ga den bort, mistet passform etter 2 vask.
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Har fått med meg at det er forskjellige meninger på de piquetene fra L&S. Jeg tror at vaskingen av piquetene er grunnen til at noen har de lengre enn andre. Kanksje noen har litt feil vask, og vips så var den litt slapp... Kanskje ikke så brutalt da, jeg vet ikke? Det er som jeg sier. Her i Norge er det overpriset. Jeg er ikke sikker på hva man må gi for piqueten her i Norge, men vil tipp 500-600? Nettet så har du den for 350. Nå vasker mamma andre piquer på samme måte, uten at det går noe uttover passformen der. Haha. Det er ikke BW som står for dramaen i neste sesong av Gossip Girl. Det er FKM
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hahahahahaha! Når vi først er inne på Gossip Girl, andre her som har sett siste episode av s3 :O ?
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Skulle nesten ikke være mulig å få til så mye drama på 42min.
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Det er sant, jeg synes det var en av de beste episodene i S3. Men slutten kunne dem spart seg for, så tullete det som skjedde med Chuck.
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Fælt til dårlig stemning som var her inne da, var jo to-tre sider med bare /yawn. Ingen andre som er glad over sommerferie? Jeg er glad! Ble ferdig med eksamner i går, men jobb 8-16 i dag, så ferien min starter i morgen med Færdern. Kaos i siste GG ep ja, gleder meg til sesong 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå