fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Sitter med et halvt øye til apple-konferansen nå. Lurer på, hva er det egentlig for en overdel Mr.Jobs har? Prestekjortel? http://www.dinside.no/844287/folg-apple-lanseringen-fortlopende Han har på seg en svart høyhalset genser, som han alltid har. Gleder meg forøvrig til den nye iPhonen!
Nash Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Min 3G har knust skjerm og ødelagt av-knapp. Skal bli godt med ny ! Endret 7. juni 2010 av Nash
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg på min side sier takk Gud for HTC, uttakbart batteri, personalisering og multitasking! Endret 7. juni 2010 av Hvorre™
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) edit: As he said. Min eksisterer ikke, for jeg kjøpte en telefon som kan multitasking Uansett, dagens spørsmål: Hvordan er dressene og frakkene/duffelcoatene fra Tailor4less - noen som har erfaring? Endret 7. juni 2010 av lokeland
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nå kommer det jo multitasking på den nye iphonen da, men foreløpig har jeg klart meg helt fint uten. Ser ikke helt hva jeg skulle trengt det til...
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nå kommer det jo multitasking på den nye iphonen da, men foreløpig har jeg klart meg helt fint uten. Ser ikke helt hva jeg skulle trengt det til... En telefon til den prisen, med et så dårlig kamera og så dårlig lyd burde ha det som en selvfølge. Bruker multitasking daglig selv. Men la oss ikke gå for langt off-topic. Tror det kan bli en ganske stygg diskusjon, etter erfaring ... Håper fortsatt på svar angående Tailor4less Det var jo ikke mye valgmulighetene, men jeg har aldri funnet en duffelcoat som faktisk passer meg, så tanken fristet.
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det alle dere htc-nørder gjør er at dere ser dere blinde på specsa. Jeg driter i om iphone har dårlig kamera, for jeg bruker speilrefleksen om jeg vil ta et godt bilde. Det jeg kjøper den for er OS'et, og der kommer ikke HTC i nærheten. Men jeg gidder ikke ta denne diskusjonen, for i motsetning til alle de som ikke liker Apple klarer jeg å se at andre mennesker faktisk kan ha andre behov til mobiltelefonen enn jeg har. Endret 7. juni 2010 av fkm
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Vel, bruke spotify mens man gjør noe annet. Bruke grooveshark mens man gjør noe annet. Høre musikk på et egenvalgt (bedre) program, ha et IM-program som støtter flere protokoller, ha et podcastprogram som faktisk laster ned podcast automatisk, eller hva som helst annet, mens man gjør hva som helst annet. Om jeg gav moren min en hvilken som helst smarttelefon, ville selv hun savne den om jeg byttet den ut med en iPhone. Vi får se hva den begrensede støtten for multitasking vil bringe til bordet. Det eneste man kan ha ønsket seg da man kjøpte en iPhone, er å leke kul(selv om man bare er ufattelig,kjedelig mainstream) og ha god lydkvalitet. Ellers er man lurt og flere tusenlapper fattigere enn man burde vært. Uansett om man ser på specs eller et "vanlig" bruksmønster.
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det var ikke et angrep på deg. Jeg er bare ikke en stor fan av proprietære systemer hvor en gigantbedrift bruker jernhånden sin på de som gagner dem og ikke brukerne. Dagens andre spørsmål: Hvilke merker står for god kvalitet når det kommer til duffelcoat? Nei, ikke Burberry, så rik er jeg ikke. Endret 7. juni 2010 av lokeland
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Vel, bruke spotify mens man gjør noe annet. Bruke grooveshark mens man gjør noe annet. Høre musikk på et egenvalgt (bedre) program, ha et IM-program som støtter flere protokoller, ha et podcastprogram som faktisk laster ned podcast automatisk, eller hva som helst annet, mens man gjør hva som helst annet. Om jeg gav moren min en hvilken som helst smarttelefon, ville selv hun savne den om jeg byttet den ut med en iPhone. Vi får se hva den begrensede støtten for multitasking vil bringe til bordet. Det eneste man kan ha ønsket seg da man kjøpte en iPhone, er å leke kul(selv om man bare er ufattelig,kjedelig mainstream) og ha god lydkvalitet. Ellers er man lurt og flere tusenlapper fattigere enn man burde vært. Uansett om man ser på specs eller et "vanlig" bruksmønster. Jeg vet ikke hva halvparten av det du snakker om betyr. Protokoller? Wtf.... Det er akkurat det som er grunnen til at jeg liker iPhone. Jeg slipper å tenke på alle de unødvendige løsningene som tre mennesker i verden har bruk for. Jeg bruker mobilen min til å ringe, sende meldinger, høre på musikk, surfe og sende mail. Prisen driter jeg i. Si meg en telefon som er bedre til mitt bruk, uten å ta hensyn til prisen, så blir jeg utrolig imponert.
geil Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Noen som har erfaringer med Hansen & Jacob? Bør en ha tailored eller slim fit i business skjortene dems? Er en normal slank gutt, ikke feit ikke tynn Om du vil ha en helt konkret erfaring, så sitter tailored i str 39 svært godt på meg som er 105 rundt brystet og 87 i livet. Ellers vil jeg varmt anbefale skjortene, alt annet og forøvrig, fra H&J.
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det alle dere htc-nørder gjør er at dere ser dere blinde på specsa. Jeg driter i om iphone har dårlig kamera, for jeg bruker speilrefleksen om jeg vil ta et godt bilde. Det jeg kjøper den for er OS'et, og der kommer ikke HTC i nærheten. Men jeg gidder ikke ta denne diskusjonen, for i motsetning til alle de som ikke liker Apple klarer jeg å se at andre mennesker faktisk kan ha andre behov til mobiltelefonen enn jeg har. Du kan, som sagt, ha behov for god lyd. Og kun det. Ellers har du gjort et dårlig valg, evt. basert det på andre en ting enn bruksverdien (med mindre du har et høyst merkverdig bruksmønster). Det ER bedre at podscasts lastes ned automatisk til telefonen mens den lader om natten, enn å mekke med iTunes, det ER bedre å kunne velge hva slags programmer man vil ha (funksjonene i det nye mailprogrammet på iPhone kunne du hatt for et år siden om du hadde mulighet til å velge mailprogram selv), nettleserytelsen er langt dårligere på javascript (les: veldig viktig på sider laget de siste prene, særlig facebook og liknende) på iPad enn på Googles Nexus One. Jeg tror ikke du har brukt hverken Nexus One eller Desire. Jeg har den ene, har testet den andre, og har eid en 3G (riktignok ikke 3GS). Ja, sammensetningen av apps og et greit OS var bra i starten, men iPhone 3GS er en klart dårligere telefon (skal driste meg til å si uansett bruk) enn både Nexus One og Desire. Og det handler ikke om specs, det handler om bruksverdien specsene, sammen med et meget godt OS. iPhone er hovedsaklig kjøpt av Apple-fanboys, "Jeg vil være trendy"-folkene og de som ikke vet bedre. En av ti av de jeg kjenner hadde et bevisst forhold til valget av iPhone utover dette, og hadde prøvd alternativer, og jeg kjenner en del folk som er over middels interessert i elektronikk og gadgets. Hovedproblemet med HTC og annet ræl er at de ikke gir ut en oppdatering til telefonen(e) årlig, og fotere enn det også. Det gir økt levetid, øker "de tar vare på meg"-følelsen, og bygger merkevarelojalitet. Men så kan man bytte ut en Androidtelefon en del oftere enn enn iPhone uten å gå i minus økonomisk likevel. @fkm: protokoller er msn (windows live), googletalk, Aol messenger osv. Ikke alle har behov for flere, men hvis man har/vil, hvorfor skal man ikke få lov? Desire lar deg spille musikk fra Spotify i bakgrunnen mens du gjør andre ting (eldig mange "vanlige brukere" som vil), og lar deg ta bilder av stygge folk og laste dem opp til facebook - og i tillegg kan man se hva det faktisk er bilde av. Dermed er den bedre for deg. I tillegg er nettleseren som følger med *raskere*. Bedre er jo selvfølgelig subjektivt, men på desire kan du VELGE. Du kan få mouse gestures til bokmerker o.l. (faktisk veldig kjekt), eller bruke en nettleser som komprimerer all trafikk. Du kan velge et annet mailprogram, slik at du f.eks. slipper å vente to år på oppdatering for å få skolemailen (dersom du f.eks. går på uni) i samme mailboks som den andre mailadressen din. Noe mange "vanlige brukere" synes er kjekt. For å snu på spørsmålet ditt: Hva kan iPhonen gjøre bedre for deg enn en Desire, Nexus One eller en Samsung Wave? Det tipper jeg at du ikke aner. For det har du neppe giddet å sette deg inn i. Du kjøpte en iPhone, for det var det du hadde hørt var bra fra de 80% av vennene dine som hadde en fra før. (Om du ikke er sånn, så vet jeg uansett om mange nok. ) Endret 7. juni 2010 av NgZ
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Ironisk at Jobs skal være så casual på scenen, mens målgruppen til Apple er på en måte de som er litt høyere opp i klassen.
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jobs kan gjøre som han vil. Disiplene hans følger han om han så hadde gått i joggebukse på scenen. Men helt ærlig (og uten sarkasme); det har jo blitt litt av varemerket hans da. Det ville liksom ikke blitt det samme uten den forferdelige genseren.
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Vurderer sterkt å investere i en skikkelig veske til hverdagsbruk, men jeg sliter veldig med å velge hvilken. Til nå står det mellom disse to: Mulberry Alexa http://www.wonderlandmagazine.com/blog/wp-content/uploads/2010/01/mulberry1-300x300.jpg Miu Miu Vitello Lux Bow Satchel http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/4f/e/AAAAAgzYPXQAAAAAAE_qQQ.jpg Hjelp? Jeg har en Mulberry bag, har ikke hatt den så veldig lenge (kjøpte den i februar). Den ser ut til å holde høy kvalitet og det er jo ett relativt kjent merker når det kommer til vesker/bager. Jeg er veldig fornøyd med min. Miu Miu er jo relativt kjent det også, men mener at kvaliteten ikke holder samme nivå som Mulberry. Jeg syns også Mulberry alternativet er penere. Så jeg ville valgt den.
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Blablabla.... iPhone suger... Blablabla Jajajajjajaja, det virker ikke som om du skjønner det. Jeg vil ha noe enkelt, som jeg kan bruke til grunnleggende ting, + surfing og å høre på musikk. Jeg vil ikke ha en nexus one eller en desire, av samme grunn som at jeg f.eks. ikke vil ha linux. JEG TRENGER IKKE ALT DRITTET! Jeg skjønner at andre vil ha det, men jeg vil ikke det. Og du bekreftet nettopp det jeg sa om at de som ikke liker iphone har verre for å godta at andre har andre behov enn de selv har. Edit: Og bare for å ha sagt det, jeg er ikke apple-fanboy, og jeg tror heller ikke at jeg er "unik og kul" med iphonen min. Det er enkelt og greit telefonen jeg liker best. Endret 7. juni 2010 av fkm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå