Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fest, ikke noen spesiel dress code, men jeg vil at det skal se litt pent ut. Jeg tenker mer på om det ser bra ut, passer det sammen?

Skrevet

Funker en svart V-neck genser med en hvit skjorte under om man skal kle seg litt pent?

Jeg vet ikke hva du legger i "litt pent", men er du en gjennomsnittlig nordmann er nok svaret ja.

Skrevet

Jada, så lenge passformen er bra så skal det fungere :)! ville kjørt med brune sko/klokke/belte også, så du får litt mer enn bare sort.

Skrevet

Takker :)

Funker en HM eller Dressmann genser eller må man ut med litt mer? Noen butikker ikke så langt unna Karl Johans gate som er å anbefale?

Skrevet

Gå for HM fremfor Dressmann i alle fall. Du kan sjekke ut Zara ved Stortinget, Volt Grensen eller om du vil bruke litt mer; Steen & Strøm Magasin i Kongens gate

Skrevet (endret)

De ser billige ut. Kjøp deg et silkeslips fra Bertoni o.l. De koster 300-400, ser bra ut og varer livet ut.

Hvis det ikke er silkeslips du tenker på da. Jeg kan bare huske noen med polyesterblend eller noe sånt.

Endret av thrice
Skrevet (endret)

Ville heller kjøpt et slips på Prego (tror det er en på Oslo City) enn på Bertoni. De har en del slips til 300 som er helt greie. De er i silke BTW.

Endret av fkm
Skrevet

Fine kjøp. Har tre Barbourjakker selv, og jeg er meget fornøyd med dem! En av dem er en Liddesdale som jeg ikke har fått brukt så mye enda, fordi den er litt tynn for vintervær, men den virker som en meget god vår/høstjakke.

Skrevet

Var og så på en Liddesdale selv i Tønsberg idag! 1500,- var ingen dum pris. Skulle hatt i navy og ikke grønn, så den får vente. De skulle også få inn en modell nå straks som heter "Preppy Liddesdale" som var noe slimmere enn den originale. Mulig den passer min kropp bedre enn standard. Får se, det blir en quilted uansett!

Skrevet

Var og så på en Liddesdale selv i Tønsberg idag! 1500,- var ingen dum pris. Skulle hatt i navy og ikke grønn, så den får vente. De skulle også få inn en modell nå straks som heter "Preppy Liddesdale" som var noe slimmere enn den originale. Mulig den passer min kropp bedre enn standard. Får se, det blir en quilted uansett!

Kjøp på countryattire.com... Gratis frakt. Både jeg og Alex har bestilt derfra flere ganger, og du sparer jo rundt en femhundrelapp på det. Du kan bare prøve en av mine eller Alex sine for å finne ut hvilken størrelse du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...