Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klassevennine av meg: Eg HATE folk så tror det e riktig å gå med ekte pels! Di kan faen brenna i helvette! Ska faen ønska eg konne ta åsså henga di på ein krok levande, for å riva av huden deiras, venta t di blør ihjel for å så ta resten å gå ront med det som "mote" di sko faen fått gjennomgåt det samma helvette så di sette di stakkars dyrå... gjennom. Folk så går med ekte pels kan dø en langt og smertefull død.

 

hihi.

Off-topic: Moren min ble angrepet i Stockholm fordi hun gikk med pelskåpe. Det var riktignok ikke fysisk angrep, men verbalt. Hun slapp også å få kastet rødmaling over seg.

 

Så hun måtte til slutt søke tilflukt i et handlesenter. Da hun skulle ut og var sikker på at "mobben" hadde gått, så fikk hun til sin store forbauselse oppdage at de faktisk hadde stått og ventet på utsiden.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Argh!

GQ har ikke reservert noe beløp, og når jeg prøver å logge inn på GQ sine sider for customer service, får jeg beskjed om at det ikke eksisterer noen konto med min e-postadresse?

Prøvde å betale der, men får ikke tilgang, og jeg holder på å bytte bank nå. Stress!

 

Jeg venter fortsatt på mitt første eksemplar, og jeg betalte 15. desember. Har fått ordrebekreftelse på mail, og pengene er trukket fra min konto. Håper det dukker opp snart, for jeg har heller ikke noe å logge meg inn der for å kontakte kundeservice med.

Lenke til kommentar
Klassevennine av meg: Eg HATE folk så tror det e riktig å gå med ekte pels! Di kan faen brenna i helvette! Ska faen ønska eg konne ta åsså henga di på ein krok levande, for å riva av huden deiras, venta t di blør ihjel for å så ta resten å gå ront med det som "mote" di sko faen fått gjennomgåt det samma helvette så di sette di stakkars dyrå... gjennom. Folk så går med ekte pels kan dø en langt og smertefull død.

 

hihi.

Off-topic: Moren min ble angrepet i Stockholm fordi hun gikk med pelskåpe. Det var riktignok ikke fysisk angrep, men verbalt. Hun slapp også å få kastet rødmaling over seg.

 

Så hun måtte til slutt søke tilflukt i et handlesenter. Da hun skulle ut og var sikker på at "mobben" hadde gått, så fikk hun til sin store forbauselse oppdage at de faktisk hadde stått og ventet på utsiden.

 

Jævla tapere.

 

Å gå til verbalt angrep mot en kvinne som går i pels er forkastelig. I Sverige er militante dyrevernere "et problem" fordi de kaster maling på fine fruer med pels og slipper mink ut av farmer. At de ikke har annet å gjøre? Hva tror du de hadde sagt om jeg hadde kastet maling på lusekoften og rastaflettene deres? Jævla tapere hele gjengen. Uten unntak.

Lenke til kommentar
Trakk de automatisk fra kortet ditt? Har ikke gjort det enda, men har sagt at banken skal sende videre alle innbetalinger og slikt neste 6 mnd, så da ordner det seg vel.

 

Jeg tastet inn kortnummeret min da jeg skrev inn all infoen min og betalte "1 year subscription" for $58 og noen dager hadde det forsvunnet en sum tilsvarende dette ut av kontoen.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...