Henrik C Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Argh! GQ har ikke reservert noe beløp, og når jeg prøver å logge inn på GQ sine sider for customer service, får jeg beskjed om at det ikke eksisterer noen konto med min e-postadresse? Prøvde å betale der, men får ikke tilgang, og jeg holder på å bytte bank nå. Stress! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Klassevennine av meg: Eg HATE folk så tror det e riktig å gå med ekte pels! Di kan faen brenna i helvette! Ska faen ønska eg konne ta åsså henga di på ein krok levande, for å riva av huden deiras, venta t di blør ihjel for å så ta resten å gå ront med det som "mote" di sko faen fått gjennomgåt det samma helvette så di sette di stakkars dyrå... gjennom. Folk så går med ekte pels kan dø en langt og smertefull død. hihi. Off-topic: Moren min ble angrepet i Stockholm fordi hun gikk med pelskåpe. Det var riktignok ikke fysisk angrep, men verbalt. Hun slapp også å få kastet rødmaling over seg. Så hun måtte til slutt søke tilflukt i et handlesenter. Da hun skulle ut og var sikker på at "mobben" hadde gått, så fikk hun til sin store forbauselse oppdage at de faktisk hadde stått og ventet på utsiden. Endret 12. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg er i mot pels selv, med mindre man kan garantere at den er fra dyr som ikke blir pint og lever godt. Allikevel så må folk få bestemme selv, though, jeg klarer ikke lavær å se litt stygt på folk i milelange pelskåper. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 SLIguy: Det der er bare for drøyt. Fatter ikke at folk kan oppføre seg sånn. Er ingen tillhenger av pels selv, synes verken det er ser noe spesiellt bra ut, og er heller ingen fan av pelsindustrien, men likevel, det gir jo ikke folk lov til å true og angripe de som går med pels. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Argh!GQ har ikke reservert noe beløp, og når jeg prøver å logge inn på GQ sine sider for customer service, får jeg beskjed om at det ikke eksisterer noen konto med min e-postadresse? Prøvde å betale der, men får ikke tilgang, og jeg holder på å bytte bank nå. Stress! Jeg venter fortsatt på mitt første eksemplar, og jeg betalte 15. desember. Har fått ordrebekreftelse på mail, og pengene er trukket fra min konto. Håper det dukker opp snart, for jeg har heller ikke noe å logge meg inn der for å kontakte kundeservice med. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor klør mine nye Acne jeans? Har vasket dem to ganger allerede så de skulle slutte å farge av, men de klør fortsatt! Noen tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Trakk de automatisk fra kortet ditt? Har ikke gjort det enda, men har sagt at banken skal sende videre alle innbetalinger og slikt neste 6 mnd, så da ordner det seg vel. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Klassevennine av meg: Eg HATE folk så tror det e riktig å gå med ekte pels! Di kan faen brenna i helvette! Ska faen ønska eg konne ta åsså henga di på ein krok levande, for å riva av huden deiras, venta t di blør ihjel for å så ta resten å gå ront med det som "mote" di sko faen fått gjennomgåt det samma helvette så di sette di stakkars dyrå... gjennom. Folk så går med ekte pels kan dø en langt og smertefull død. hihi. Off-topic: Moren min ble angrepet i Stockholm fordi hun gikk med pelskåpe. Det var riktignok ikke fysisk angrep, men verbalt. Hun slapp også å få kastet rødmaling over seg. Så hun måtte til slutt søke tilflukt i et handlesenter. Da hun skulle ut og var sikker på at "mobben" hadde gått, så fikk hun til sin store forbauselse oppdage at de faktisk hadde stått og ventet på utsiden. Jævla tapere. Å gå til verbalt angrep mot en kvinne som går i pels er forkastelig. I Sverige er militante dyrevernere "et problem" fordi de kaster maling på fine fruer med pels og slipper mink ut av farmer. At de ikke har annet å gjøre? Hva tror du de hadde sagt om jeg hadde kastet maling på lusekoften og rastaflettene deres? Jævla tapere hele gjengen. Uten unntak. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Greit at de har en egen mening, men det må da være grenser! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Det er morsomt at de aller fleste såkalte pelsmotstandre ikke har noe i mot bruk av skinn og spising av kjøtt. Dobbeltmoralen lenge leve! Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skal til Milano i vinterferien, og lurte på om noen hadde noen gode butikker å anbefale? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Å kaste maling på pelskåper blir analogt med miljøforkjempere som punkterer bildekk. De har såpass lite virksomhet i topplokket at de ikke greier se å hvorfor dette nettopp medfører til mer miljøutslipp, - bileieren må jo kjøpe nye dekk, og disse må naturlig nok produseres! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skal til Milano i vinterferien, og lurte på om noen hadde noen gode butikker å anbefale? Er et stort outlet utenfor Milano (Italias største) som selger billige moteklær fra Gucci, Prada, Versace og andre Italienske merker. Husker ikke helt hvor det lå men, det lå et lite stykke unna selve byen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Området rundt Via Montenapoleone... Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Trakk de automatisk fra kortet ditt? Har ikke gjort det enda, men har sagt at banken skal sende videre alle innbetalinger og slikt neste 6 mnd, så da ordner det seg vel. Jeg tastet inn kortnummeret min da jeg skrev inn all infoen min og betalte "1 year subscription" for $58 og noen dager hadde det forsvunnet en sum tilsvarende dette ut av kontoen. Endret 13. februar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor klør mine nye Acne jeans? Har vasket dem to ganger allerede så de skulle slutte å farge av, men de klør fortsatt! Noen tips? Rå denim? For mine fra nudie klødde noe sinnsykt etter at jeg vasket dem første gangen, men etter at jeg brukte dem en god del sluttet de å klø... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jepp, mulig det er rådenim, da dette er første gang jeg opplever noe sånt med et par jeans. Orker nesten ikke bruke de nå... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Bruk stilongs under da. Like greit i denne kulda. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 God helg! En ting, jeg vurderer sterkt å klippe meg, eller å ha halvlangt hår. Visst jeg så går til frisøren og sier: Gjør hva enn du vil, noe du synes ser bra ut. Er det en mulighet for at hun synes da at håret mitt faktisk ser bra ut som det er og sier at jeg ikke bør klippe meg? Eller er penger alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå