Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okei, takk. Skal bestile meg litt fra PRL nå. Ergerlig at de ikke hadde disse i størrelsen min.

Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt?

Kan prøve Tatler eller Ferner kanskje.

Evt i PRL butikken på sten og strøm.

Skrevet

Tatler har et ganske dårlig utvalg av PRL, særlig etter de flyttet. Mest skjorter og rugbys. Gunnar Øye kan nok være et sikrere kort da.

I og med at vi ikke vet hvor du bor blir det vanskelig å anbefale noe.

Skrevet
Herregud, dette er cafeen ffs. Poenget med den er jo at man kan ta all småprat og ot her. Så slutt og klag, jeg og Thrice koseprater så mye vi vil, så det så.

Klager ikke jeg. :p Synes som sagt det er litt koselig jeg. :wee:

Skrevet

Ja, bor langt oppe i fjellet (Hemsedal), så blir litt vanskelig. Hadde vært greit med noen nettsider, eller så kan jeg jo ta meg en tur til Oslo i helga. Masse salg nå?

Skrevet

Mye salg ja, men mye som er borte også, så og si bare veldig store eller veldig små størrelser igjen. Men skal selv på S&S på lørdag, siste salgdag så er jo lov å prøve. :)

Skrevet

Men å dra fra Hemsedal er kanskje litt drøyt ja. Du er nok litt sent ute desverre. S&S kommer i allefall med nye varer på mandag.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at Ed Hardy selger jeg da. Mer harry mønster skal man lete lenge etter. Ser jo ut som en helt medioker tattovør har tatt seg bryet å tattovere en hel t-skjorte med tribal og andre kuriose motiver.

Skrevet

En venninne av meg bruker Ed Hardy singlet i dag, jeg var ærlig da hun spurte om den var fin (sa den var harry) og hun har ikke pratet mer med meg i dag.

Hva skal jeg gjøre liksom? Lyve når hun spør? :)

Skrevet
En venninne av meg bruker Ed Hardy singlet i dag, jeg var ærlig da hun spurte om den var fin (sa den var harry) og hun har ikke pratet mer med meg i dag.

Hva skal jeg gjøre liksom? Lyve når hun spør? :)

Jeg lyver ofte til venner når de spør om noe de har kjøpt er fint. Det er jo bare en liten hvit løgn for å slippe krangling og drama, så jeg syns det er greiest. Det varierer selvfølgelig med hvem som spør. Er det en jeg vet tåler å høre det sier jeg selvfølgelig sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...