Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Facebook gruppe. Ntååå! :love:

 

Skoene er fortsatt like glatte, lover ikke godt før ballet i morgen. Kommer til å tryne på parketten..

Hadde samme problem, skle alltid når jeg gikk til vanlig, men utrolig nok falt jeg ikke en eneste gang på russedåp. Kanskje ubalansen min jevnet det ut? Verdt et forsøk! ;)

Lenke til kommentar
Phax: Det ville jeg ikke ha gjort, da skoene sannsynligvis blir vesentlig mindre pene, og at ballet er i morgen.

 

Mindre pene på undersiden? Og det er jo ikke akkurat en stor jobb som tar mye tid. Så vidt jeg vet er dette noe "alle" jenter gjør på støvlettene sine.

Lenke til kommentar

Og sett fra siden.. Med mindre du har et bildeeksempel? Tror fortsatt ikke han tar seg tid til å dra til en skomaker for å få byttet ut sålen på skoene sine samme dagen som ballet. Stein og grus er billigere, tar kortere tid og gir et bedre resultat.

 

Edit: Samme argument to ganger..

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar
Og sett fra siden.. Med mindre du har et bildeeksempel? Tror fortsatt ikke han tar seg tid til å dra til en skomaker for å få byttet ut sålen på skoene sine samme dagen som ballet. Stein og grus er billigere, koster mindre og gir et bedre resultat.

 

Nei kan ikke si jeg har noen bilder, eller gidde stresse med å finne noen heller. Er snakk om et lag på kanskje 1-2mm tykkelse som festes under skoen så du skal faen meg være sær hvis du klarer legge merke til det. Det tar sikkert et kvarter for skomakeren, regner med ballet er på kvelden så burde være god tid..

 

Men det var bare et tips. Ut å springe 5 mila på grusen er sikkert en like god løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...